sobota, 31 stycznia 2015

[001-013] Watch me burn!

♦ 31 stycznia 2015 ♦ 18:00 ♦ muzyka
 
Witajcie, witajcie, witajcie!
Uroczyście otwieram blog Watch Me Burn! Dzisiejsza notka jest pierwsza, więc niestety, ale pojawi się mnóstwo organizacyjnych rzeczy, postaram się mówić w skrócie. O, może najpierw uprzedzę Was, że ja strasznie lubię mówić i mówię dużo. Dodatkowo zawsze powiem coś o każdym szablonie, przyzwyczaicie się. Aha, i będzie pełno kotów, jak ten obok, musicie je po prostu polubić. Choć przyznaję, że ja zdecydowanie wolę psy.

Aby nie przedłużać, nie będę się rozpisywać - wszystkiego o mnie i blogu dowiecie się w zakładce ,,Autorka". Ale dodatkowo powiem, że ,,pochodzę" z Szablonownicy, którą na pewno kojarzycie. No i ważne, zapoznajcie się z taką piękną podstroną ,,regulamin", szczególnie, gdy będziecie coś pobierać. Właśnie, jeśli będziecie coś w przyszłości downloadować, zachęcam Was do galerii - tam posegregowałam wszystkie szablony z Szablonownicy i na bieżąco będę ją uzupełniać nowymi pracami stąd i stamtąd. W razie problemu, skorzystajcie z instrukcji, w ostateczności mnie pytajcie :).

Nie przedłużając, przejdźmy do szablonów, które dla Was przygotowałam. Dziś jest ich celowo trzynaście, miejmy nadzieję, że liczba okaże się szczęśliwa. W następnych notkach postaram się dodawać równie dużo prac, ale nie obiecuję. W niedalekiej przyszłości urozmaicę blog o dodatki graficzne :). Wracając, mam nadzieję, że dzisiejsze szablony Wam się spodobają i chociaż jeden zagości na czyimś blogu :3.

Zwykły, prosty pod względem graficzny szablon. Podoba mi się w nim wtopienie sukienki z tłem. No i, rzecz jasna, urzeka mnie Emma w blond włosach :3.
  
Bardzo mi się podoba, choć dopiero po fakcie zauważyłam, że css nie za bardzo współgra kolorystycznie z nagłówkiem. Ale ogólnie rzecz biorąc, jestem zadowolona!
  
http://funkyimg.com/i/TACU.png
Grafika nie byłaby najgorsza, choć kolorystyka jest dość dzika. I właśnie dlatego był problem z css. Nie pasował mi tutaj żaden kolor i szczerze mówiąc, nie jestem zachwycona efektem końcowym. W sumie to bym go wyrzuciła, ale przekonał mnie... Oh, Andrew! <3

http://funkyimg.com/i/TACV.png
Dla jasności - nie lubię tego całego One Direction, pop-kultury i tego typu rzeczy! Trzy razy nie, dziękujemy. Ale strasznie spodobało mi się zdjęcie i w końcu stwierdziłam, że po dwóch latach tworzenia szablonów, muszę w końcu się złamać i wykonać ze Stylesem jakąś pracę. Poza tym chciałam, aby dziś ukazały się różne kategorie, aby każdy znalazł coś dla siebie. Tak, nawet directioners! Co do szablonu - chyba mi się podoba, szczególnie kolorystyka.

http://funkyimg.com/i/TACW.png
Taki nieskomplikowany szablonik, dla blogów z recenzjami, ocenami książek. Wydaje mi się, że praca jest zbyt minimalistyczna, bym mogła ją ocenić. Ale tylko wspomnę, że boska koloryzacja jest, jak w większości przypadków, od Carllton! <3

http://funkyimg.com/i/TACX.png
Znów pojawił się nam Garfield, ale nie mogłam się mu oprzeć, przepraszam. Szablon początkowo mi się podobał, teraz już raczej nie. Wydaje mi się po prostu, że elementy są zbyt duże jak na tak mały rozmiar.

http://funkyimg.com/i/TACY.png
Pozwolę sobie powiedzieć, że to jeden z moich lepszych szablonów. Kolory kontrastujące, dlatego strasznie obawiałam się napisania cssu, ale teraz, z perspektywy czasu, myślę, że jestem nim zadowolona. Reasumując, podoba mi się efekt końcowy :).
A co do samego filmu - oglądałam, przepiękny film, popłakałam się kilkakrotnie - nie tylko na zakończeniu. Książki nie zamierzam czytać, bo wątpię, żeby wszystko było tak efektownie opisane, to wprost niemożliwe. Z niecierpliwością czekam na ekranizację drugiej części, a If I Stay daję dziesięć na dziesięć kotów.

Kocham Lindsay tak bardzo, że nie wybaczyłabym sobie, gdyby zabrakło jej na otwarciu bloga. Pamiętam, że szablon robiłam o drugiej, trzeciej w nocy, ale według mnie było naprawdę warto! Jestem z niego dumna. :')

http://funkyimg.com/i/TAD1.png
Długo szukałam takiego zdjęcia i nareszcie je znalazłam! Myślę, że uzyskałam pożądany efekt, choć wydaje mi się trochę pusto. Ale za to szablon dość praktyczny - może na pamiętnik jakiegoś szalonego gimba albo opowiadanie about crazy teeneger from USA?
   
http://funkyimg.com/i/TNC2.png
Z grafiki byłam naprawdę zadowolona, do czasu napisania cssa. Och, te kody naprawdę wszystko mi psują, a szkoda, bo wręcz cieszyłam się nagłówkiem. A co do filmu, ktoś oglądał? Ja jestem już po seansie i muszę przyznać, że jest świetny!
    
http://funkyimg.com/i/TNC3.png
 Download
Podobają mi się złote liście na nagłówku, a w szczególności w obrębie napisu. No i Theo, ale o tym nie trzeba wspominać!
Wahałam się, czy szablon wrzucić w galerii do par czy może do filmowych, ale ostatecznie stwierdziłam, że nie ma tutaj żadnych kadrów, scen, tylko uniwersalne stocki, zatem szablon umieszczony zostanie w ,,damsko-męskich".
   
http://funkyimg.com/i/TAD3.png
 Download
Taki zwyczajny, lifestylowy szablonik :D. Jak już mówiłam, dziś chciałam umieścić wszystkie kategorie. Do lifestyle chciałam wrzucić jakiś fitness, sport etc., ale ostatnio ktoś poszukiwał ,,gastronomicznego" szablonu na Szablonownicy i jakoś mnie to zainspirowało. A więc, Dziewczyno, której imienia nie pamiętam, to dla Ciebie! :D
   
http://funkyimg.com/i/TAGk.png
Download
Szablon powstał w wyniku oczekiwania na kolędę, która i tak nie nadeszła. Informacja dla niewierzących - kolęda to taki katolicki zwyczaj, że ksiądz chodzi po domach, aby pokropić je przegotowaną wodą i zabrać nasze pieniądze.
Co do szablonu, zdecydowanie mój faworyt! Dlatego zostawiłam go na koniec :)

Jejku, to już wszystko na dziś. Piszcie śmiało, co sądzicie.
W regulaminie już napisałam o tym, ale poinformuję Was także tutaj. Zamówień nie przyjmuję, możecie składać propozycje, a o pobraniach informujcie pod najnowszym postem, uprzednio przeczytawszy regulamin!
To wszystko na dziś. Buziaki ♥

44 komentarze:

  1. Po pierwsze przez pewien ułamek sekundy, serio myślałam, że 10 kotów to kolejny szablon.
    005. Szablon książkowy! Nie wiem dlaczego, ale w blogosferze jest ich bardzo mało. Co w sumie dziwne, bo blogów z recenzjami jak na potęgę. Rzeczywiście jest minimalistyczny, ale jednocześnie ma w sobie coś ozdobnego. To chyba przez tą czcionkę.
    009. Mi to nie przypomina szablonu dla crazy teenager. Szczerze powiedziwszy pani na nagłówku z daleka wygląda mi na Azjatkę, a całość (za wyjątkiem napisu) bardziej nadawałaby się na blog z jakąś obyczajową (psychologiczną?) opowieść.
    012. Szablonów o gotowaniu jest chyba jeszcze mniej niż tych książkowych. Ogółem to ten też mi się podoba skromny i dopasowany kolorystycznie.
    Moje serduszko, natomiast podbił nagłówek z 013. Jest taki śliczny, świetnie dobrana modelka.
    Pozdrawiam Qun (kholat.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, pierwszy komentarz na blogu <33
      Haha, nie kotami będę tylko oceniać filmy :D
      Co do 009 to to może faktycznie Azjatka, nie zwróciłam uwagi, prawdę powiedziawszy :).
      Obyczajową, mówisz? :D Nie patrzyłam na ten szablon jeszcze pod tym kątem, ale może, może :)
      012. Tak, jest niestety bardzo malutko, ale to chyba dlatego, że jest tak mało blogów o tej tematyce :(
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Witaj witaj!
    fajnie., że założyłaś coś swojego ;)
    prace są swietne, nawet kilka bardziej mi się spodobało niż inne :) życze powodzenia i dodaj obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :3
      Obserwatorzy są na liście rzeczy do zrobienia, mam z tą rameczką chwilowo problem, ale pojawi się na pewno :D

      Usuń
  3. Witaj kochana ^^
    Przeczytałam notkę na Szablonownicy i jak mogłabym się tutaj nie pojawić ? : D
    Świetny uważam pomysł z założeniem tego bloga :3
    Wszystkie szablony mają coś w sobie, co urzeka. Jedne podobają mi się bardziej, drugie trochę mniej, ale każdy w jakimś stopniu czymś mnie zachwyca ;3
    Uważam, że masz naprawdę wielki, wielki talent ♥
    Wygadana Martynka na blogu - zawsze spoko ! : D
    Szoooł.
    Kapitalne zakładki : D
    Czytałam regulamin, ale wybacz,że go złamię..
    Wiem,że przy propozycji trzeba dać literkę na początku koma itd. itd. ,ale jestem dzisiaj zbyt zakręcona,że pewnie i tak bym coś pokręciła xD
    W każdym razie, jeśli się na mnie oczywiście nie obrazisz za to nieprzestrzeganie.. proponuję ci może zrobić coś w końcu z Of Mice & Men ; Bmth ^^
    Chyba tego najbardziej bym chciała : o
    Po prostu uwielbiam te zespoły i wiem,że ty też :D
    W każdym razie życzę dużo weny i wolnego czasu, sukcesów w nauce i wgl : D
    Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, dziękuję bardzo :3
      Wiesz, jak mam na imię, zatem ktoś czyta zakładkę ,,autorka" <33333
      Haha, nie ma problemu z tym [p], nie będę za to ścigać :D po prostu robiąc nowy szablon, czasem lukam w komentarze i taka literka bardzo się wyróżnia, szczególnie na początku :)
      Co do tych zespołów to wręcz je kocham, ale ciężko robi mi się takie grupowe :( Ale na pewno będę próbować! :D
      Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :3

      Usuń
  4. *od razu ostrzegam, że komentarz może być strasznie niespójny, niedopracowany i nieuporządkowany, chwilami nie na temat.*
    O! Szablon z Niezgodną! O! I z Thomasem z Więźnia Labiryntu! Dobra, koniec zachwycania się.
    Na pewno dodaję twój blog do obserwowanych.
    Bardzo ładny szablon główny. Bardzo mi się podoba, ma ładne kolorki.
    Gdy tylko zobaczyłam nick, to od razu zorientowałam się, że jesteś z Szabloniarni!
    Z tych trzynastu szablonów najbardziej mi się podoba trzeci. Tak po prostu. Ma bardzo ładną kolorystykę, układ. I tło.
    Moim zdaniem w niektórych szablonach powinnaś dać nieco szersze posty, ale to tylko moje zdanie. Ale szablony są genialne! Jestem też zachwycona szablonem z bohaterami film If I Stay (dobrze to napisałam?) Filmu oglądnęłam połowę, ale za to książkę wchłaniam jak..Jak gąbka wodę! O, takie porównanie jestem w stanie wymyślić.
    Ten szósty szablon mi się terż bardzo podoba, bo taki niebieski. Jednak moim zdaniem to tło, takie szare nie pasuje, ale w sumie...To Twoja wizja! Jest dobrze! : D
    Mam nadzieję, że nie opuścisz tego bloga tak szybko, że będziesz go "pielęgnować" bo wygląda to obiecująco...
    Pozdrawiam i przepraszam za wszelkie błędy. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeci, naprawdę? :D Tak szczerze to ważałam go za najsłabszy.
      Fakt, rozważę szersze posty :)
      Szósty też miałam za słaby xD
      Dziękuję za tak miły i rozpisany(?) komentarz :3
      Również pozdrawiam :3

      Usuń
  5. Świetne szablony. Strasznie podoba mi się ostatni, świetna kolorystyka.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już od razu postanowiłam jeden pobrać ;)
    Numer szablonu to 005
    Znajdzie się on na blogu: raven-recenzje.blogspot.com/
    Hasło: blessed with a curse
    Pozdrawiam jeszcze raz i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, fanka ostatniego szablonu! :D
      Jeeejku, pierwsze pobranie <333
      Dziękuję za skomentowanie i również pozdrawiam :3

      Usuń
  7. Czeeść! <3
    Szablony z Emmą, dziewczyną z tatuażami, książkami i 8, po prostu skradły moje serce <3 Wyszły Ci idealnie. Świetne prace! ^^
    Pozdrawiam i więcej takich prac <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam komentarz na Szablonownicy i aż się wzruszyłam :3
      Dziękuję Ci bardzo serdecznie :)
      choć jak zawsze mi przesadnie słodzisz ;p
      również pozdrawiam ;3

      Usuń
  8. [p] może coś z Kayą Scodelario i Lukiem Hemmingsem?

    009 i 013 są świetne, boże! zakochałam się w nich, że aż jeden pobiorę!
    hasło: blessed with a curse
    numer szablonu: 009
    adres bloga: unknownmemory.blogspot.com
    pozdrawiam i życzę więcej takich świetnych prac! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to wszystko czytać, bardzo dziękuję :)
      również pozdrawiam B|

      Usuń
  9. 002, 006, 007, 011 *o* moi faworyci. Szablon główny jest po prostu przecudowny♥ Ciesze się, że otworzyłaś własnego bloga, ponieważ uwielbiam twoją grafikę♥ Ja chyba nigdy nie dojdę do takiego poziomu jak ty:c No, ale nic. Powodzenia z prowadzeniem bloga C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szósty, serio? xD
      Nie przesadzaj ;p Aż chcę zobaczyć Twoje prace, bo nie wierzę ;p
      Ale dziękuję bardzo za miłe słowa :3

      Usuń
  10. Już na Szablonownicy bardzo podobały mi się Twoje prace, dlatego bardzo cieszę się, że postanowiłaś otworzyć własnego bloga. :) Na pewno będę tu zaglądać, ale znając siebie, rzadko będę się odzywać. :D
    Szkoda, że nie przyjmujesz zamówień, bo miałam ochotę je złożyć. :( No, ale mówi się trudno. :)
    Wszystkie szablony bardzo mi się podobają, masz duży talent. :) 002 najbardziej przypadł mi do gustu. Idealny w każdym calu. *.* Możesz mi napisać, co to za dziewczyna? Będę bardzo wdzięczna. :)
    Ja proponuję szablon z Emmą Roberts. :) Mało z nią szablonów, a jak dla mnie jest bardzo ładna, no i mam opowiadanie z nią w roli głównej i niestety mam mały wybór wśród szablonów. Mogę jedynie zamawiać, a że Ty nie robisz na zamówienie, to może po prostu kiedyś wpadną Ci w ręce jakieś ładne jej zdjęcia i coś zrobisz. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki tajniak, rozumiem :D
      Cieszę się, że szablony się podobają. A dziewczyna z 002 to Hannah Snowdon (dziewczyna Olivera z bmth <33333). Tak na przyszłość wszystkie znane modelki i modele są podpisani w galerii, więc nie powinno być problemu :)
      O! Zapomniałam o niej, a grała w tylu świetnych filmach! Na pewno zrobię z nią szablon, może nawet jeszcze dziś :3
      Również pozdrawiam! :D

      Usuń
    2. Okey, będę pamiętać. :)
      To w takim razie mam nadzieję, że w następnej notce pojawi się z nią szablon. :D Dobrze, że Ci o niej przypomniałam, haha! :D

      Usuń
    3. To ja będę pamiętać, że mam zrobić z nią szablon! :D

      Usuń
  11. blessed with a curse
    Pobieram szablon numer 009 na bloga http://milczaca-dusza.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. blessed with a curse
    Pobieram szablon numer 07 na bloga http://naomi-dolina-zwiastunow.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo udane otwarcie bloga, na pewno będę tu wpadać częściej, aby śledzić twoje poczynania. Szablony cieszą oko, a co do togo ,że dużo treści... też to znam :) Sama walczę ze sobą i skracam własne posty, bo piszę stanowczo za dużo rzeczy.
    Tak czy siak, twój blog na pewno trafi u mnie do linków, bo jest warty polecenia :)
    Tak trzymaj !
    Pozdrawiam < 33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :3 Również dodaję Twój blog do linków! ^^

      Usuń
  14. Koty, koty, koty, kotki! <3 Kocham. ;D
    A szablon główny jest wooow! *.*
    Ale fajne pracy. *.* Jest super. ;D Czy mam faworyty.... Hmmm W sumie to ten pierwszy, ósmy, dziewiąty i ostatni... Tak, to moje faworyty.
    Czekam na więcej! <3
    Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie kocham kotów, ale nadają notce super uroku, +10 do słodkości xDDD
      Dziękuję bardzo za miłe słowa , również pozdrawiam ;3

      Usuń
  15. No to życzę powodzenie na wstępie, ładne szablony ale najpiękniejszy to masz na blogu ;)

    / reinwencja.blogspot.com /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie ^^
      Tak z innej beczki, byłam wcześniej na Twoim blogu, a teraz dodaję go do linków :)

      Usuń
  16. Jezus Maria, jakie to piękne (ja już po kolędzie grubo trzy m-ce, więc mogę ;p). Cuda ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Miałaś kolędę w grudniu? XDD

      Usuń
    2. Tak :) A moja babcia w listopadzie! No ale... ktoś musi być tym pierwszym, od którego się zaczyna, nie? xd

      Usuń
    3. Listopad? #nonieźle xD
      Ja w tym roku byłam ostatnią klatką, bo o nas zapomnieli xD

      Usuń
  17. Mama nadzieje że więcej dobrego niż złego słyszałaś o mnie ;) ja również dodaje do link ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, spokojnie,same pozytywne rzeczy :D

      Usuń
  18. Naprawdę bardzo się cieszę, że trafiłam na twojego bloga! Jest cudowny, od nazwy po szablon i grafikę i chciałam się trochę pozachwycać nim, więc zaraz to zrobię!

    Po pierwsze szablon główny! Pełna rewelka! Przywodzi mi na myśl stary, dobry numbbears, ale to dobrze, bo uwielbiam tego typu szablonu i w ogóle cud, miód i malinka! I przypomniał mi także moje kochane syrenki, super powspominać!

    Też wolę pieski, ale kotki są równie fajne.

    Co do szablonów które umieściłaś: hmmm, zdecydowanie przodownicy to 009 i 013! Są cudowne i rozpływam się nad nimi. Uwielbiam połączenie kolorów 007! Te dwa kontrastujące kolorki ładnie razem współgrają i dają fajną głębię!

    Szczerze zastanawiam się nad pobraniem 009 na swojego bloga i chyba to zrobię, więc od razu podam hasło: blessed with a curse no i blog jest tu.

    Cudownie mi się ogląda twoje szablony i zostanę stałą bywalczynią tego kącika w blogsferze!

    Gorące pozdrowienia,
    r.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wstępie bardzo dziękuję za tak przemiły komentarz! ^^
      Jejku, nawet nie pomyślałam o "h2o wystarczy kropla", biorąc Tonkin do szablonu, ale także jestem z tej ery :D Ba, nawet miałam o nich bloga, jak mogłam zapomnieć!
      Widzę, że 009 podbił notkę, bo ma zdecydowanie najwięcej pobrań xD
      Jeszcze raz dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Ostatni szablon spodobał mi się najbardziej. Jest przecudowny *-*

    OdpowiedzUsuń
  20. blessed with a curse
    pobieram szablon 002 na bloga http://shingshingpl.blogspot.com/

    a poza tym - wszystkie szablony są cudowne i cieszę się, że jeden mogę umieścić na swoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i cieszę się, że szablon się przydał ^^

      Usuń
  21. Mały upominek dla Ciebie: http://oi58.tinypic.com/23hoc2o.jpg

    OdpowiedzUsuń