niedziela, 15 lutego 2015

[014-019] I gotta' step outside now, step outside and beg

• 15 lutego 2014 • 20:16 • muzyka

Hej, Kochani!
Na wstępie chciałabym Wam podziękować za tak ciepłe przyjęcie na nowym blogu i za wszystkie pobrania, odwiedziny, komentarze, których przybywa! Oby tak dalej, bo dajecie mi tym wszystkim motywację do tworzenia szablonów :). Możecie jeszcze (aby było bardziej super) głosować na mnie w sondach, popaczajcie tam w aktualnościach ;].
 
Jak Wam minęły walentynki? Ja rano byłam na konkursie, na którym nie poszło mi za dobrze, a szkoda. Przyznać się, był tam ktoś z Was ;>? Po powrocie spotkałam się ze znajomymi singlami, użalać się, że jesteśmy sami i w sumie nasze wyjście nie różniło się niczym od innych. Dopóki późnym wieczorem nie zaczepiła nas grupka pijaków, a mój kolega oberwał po twarzy za nic, dosłownie za nic, aż polała się krew. W Polsce nawet pod własną klatką nie jesteś bezpieczny, nieźle.

Ostatnio popracowałam nad galerią - w końcu jest jakiś szablon, no i zmieniłam ułożenie i podział prac. Te z tego bloga nie są problemem, ale sto dwadzieścia pięć prac z Szablonownicy zajmuje trochę czasu. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Btw, niedługo nowy główny! :3

Z całkowicie innej beczki - nie chce ktoś kupić hand-made'owych kolczyków? Obiecałam koleżance, że pomogę jej sprzedać, tak więc zainteresowanych proszę o pisanie na moje gg: 48 31 29 43.

A teraz przejdźmy do prac. Wiedziałam, że nie dam już tylu prac, ile na otwarciu, ale i tak sądziłam, że wyjdzie ich znacznie mniej :). Ale nie liczy się ilość, ale jakość, tego się trzymajmy xD. Właściwie, to myślę, że są naprawdę lepsze niż w poprzedniej notce, ale ocenę pozostawiam Wam ;>.

http://funkyimg.com/i/Ugog.png
Zaczynamy minimalistycznie :)! Zrobiłam taki teenegerowy szablonik ze względu, że ostatnio 009 miał zdecydowanie najwięcej pobrań. Co prawda moja wizja na niego była zdecydowanie inna, ale wyszło jak wyszło, jestem w miarę zadowolona.
 
http://funkyimg.com/i/UgGy.png
Tutaj może nie tyle korzystałam z instrukcji Follow The Flames, co zainspirowałam się nią, o czym muszę wspomnieć, żeby nie było niejasności :). Szablon jest po części z propozycji, bo pamiętam, ze ktoś ostatnio prosił o coś z Emmą Roberts i jakimś chłopakiem, ale on mi tu nie pasował. A jeśli chodzi o efekt końcowy, to nie jestem zbytnio przekonana, ale chyba nie jest najgorzej.
  
http://funkyimg.com/i/Ugoh.png
Nie mam zdania, pozostawiam ocenę w całości Wam :).
   
http://funkyimg.com/i/UgGz.png
 Download
Szablon taki nieskomplikowany, zarówno pod względem grafiki jak i cssu. Nie jestem nim zachwycona, ale te śliczne zdjęcia nie pozwalają mi powiedzieć o szablonie złego słowa ;>. Filmu swoją drogą jeszcze nie oglądałam :/.
  
http://funkyimg.com/i/Ugoi.png
Zdecydowanie mój faworyt, nawet rozważałam ustawienie go na szablon główny, ale rozmyśliłam się po napisaniu cssu. Tak, css zdecydowanie spieprzył szablon, szkoda :<. Ale za to do grafiki nie mam zastrzeżeń, bo jestem wyjątkowo bardzo zadowolona! :3
  
http://funkyimg.com/i/Ugoj.png
Szablon robiony dzisiaj i co dla mnie nietypowe - poświęciłam mu jakieś cztery godziny, wliczając css. Zabawna historia - początkowo na szablonie były trzy kadry z filmu ,,Teoria Wszystkiego", ale zajmowały za dużo miejsca i po kolei je usuwałam, aż w końcu w ostatniej chwili pozbyłam się trzeciego i dałam pierwsze, lepsze zdjęcie, które było na pulpicie. Padło na Katy. W sumie to jestem z tego szablonu zadowolona, ale nie tak jak z powyższego :>. Z dzisiejszej notki zajmuje drugie miejsce na podium :3, według mnie, oczywiście.
  
To już wszystko na dziś, następny post powinien pojawić się niedługo, może nawet w przeciągu tygodnia, bo mam ferie! <3 Aha, no i mam jedną prośbę, czytajcie regulamin, szczególnie w przypadku pobrań i propozycji :). Tymczasem...
  
Do napisania! ♥

42 komentarze:

  1. Świetne szablony ;) najbardziej podoba mi się 014 i 017 ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, również pozdrawiam ;3

      Usuń
  2. Jeju współczuję, że spotkanie się skończyło tak nieprzyjemnie. Mam nadzieję, że kolega się wyliże. Tak, tutaj nie jesteś bezpieczny chyba nigdzie, pamiętam jak mojego kolegę na przystanku jakiś pijak zaczepił...
    Najlepszy moim zdaniem szablon z tej notki to ten przedostatni! Jest taki kolorowy, taki żywy, taki ładny! Piękna kolorystyka.
    A na drugim miejscu jest szablon z Gwiazd Naszych wina. Książkę czytałaś, prawda? Ja i film oglądałam i książkę czytałam.
    Bardzo ładny jest ten pierwszy. Taki minimalistyczny, lekki dla oka, taki niebieskawy. Bardzo ładny.
    Ten ostatni szablon jest genialny: kolory idealnie do siebie moim zdaniem pasują :)
    Drugi szablon też jest świetny, zwłaszcza css, ale nagłówek jakoś tak o. Ale jest ładnie, to tylko moje zdanie :)
    Śliczny jest ten czarno-biały. Jak to fajnie, że postawiłaś na zwykłą biel i czerń :)
    Nie mogę się doczekać nowego szablonu głównego : D I życzę miłych ferii (mi się akurat dzisiaj kończą...)
    Pozdrawiam!
    *przepraszam za niedogodności ortograficzne czy coś*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolega się pozbierał, spokojnie ;]
      Niestety Gwiazd Naszych Wina nie przeczytałam ;( Ale jako ciekawostkę podam, że była to jedna z książek, które kupiłam siostrze na święta :D!
      Dziękuję za wszystkie miłe słowa i cieszę się, że prace się tak podobają ;3
      Hm, Tobie też życzyłabym miłych ferii, ale że się kończą... Miłych ostatnich dwóch godzin i czterdziestu siedmiu minut ferii? XD
      Również pozdrawiam ;3

      Usuń
  3. Moim wielkim faworytem jest szablon z Katy. Genialny! *O* Na drugim miejscu: GNW. Kocham Ansela i Shailene *dobrze to napisałam? XD*, a książkę z filmem to dopiero! Myślę, że lepiej wyglądałby w otwartym, ale tak też ślicznie. <3 Później jest Amanda. Kolorystyka, nagłówek i układ po prostu skradły moje serce XD Niesamowity jest jeszcze szablon z Emmą... Jeju *O*
    Mam nadzieję, że z kolegą wszystko okej będzie, a nowego szablonu nie mogę się doczekać!
    Pozdrawiam kochana :* <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że prace się podobają ;3
      Nie przejmujcie się wszyscy kolegą, jest cały B|
      ja też pozdrawiam ;]

      Usuń
    2. Btw. Genialny szablon w galerii *O*

      Usuń
    3. Ale chyba przesadziłam z topazem xDDD

      Usuń
  4. Szablony są piękne, a zwłaszcza ten pierwszy i ostatni. Cud, miód, malina. To jeden z niewielu wypadków, gdzie podoba mi się układ zamknięty. I ten aparat...
    [p] Mogłabyś zrobić szablon związany z jakąś piosenką?
    https://www.youtube.com/watch?v=oa1rpEkQ5NY&index=1&list=LLk16VFDM-Aoikj5Nu6dVz1g
    https://www.youtube.com/watch?v=a9hhFZFy2vQ&index=3&list=PLVCqBoEKMlgYd5wA93k2xTQfWf3qkbVG9

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, właśnie! Napisałaś na moim blogu, ( sennikmysz.blolgspot.com ) że proponujesz wymianę linków. Rzecz jasna jestem, jak najbardziej za :)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za miłe słowa :3
      Co do propozycji to postaram się, choć przyznam się, że dajesz mi ciężkie wyzwanie! :D
      Do linków już cię dodaję :)

      Usuń
  5. Nie mogłam doczekać się tego posta, bo oglądanie Twoich szablonów sprawia mi wielką przyjemność. :) Masz naprawdę wielki talent. :) Czekam niecierpliwe na notkę, gdzie napiszesz, że przyjmujesz zamówienia. Po przeczytaniu regulaminu, widzę, że jest to możliwe. Wtedy na pewno się zgłoszę! Moim marzeniem jest teraz mieć na swoim blogu szablon wykonany przez Ciebie. ;3
    Chyba ja składałam propozycję z Emmą Roberts. :D Szablon jest bardzo ładny, jednak na ustawię go na swoim blogu, bo nie pasuje do tematyki opowiadania. :(
    Mi najbardziej do gustu przypadł szablon numer 16. Jest cudowny, idealny w każdym calu. Delikatny, piękny, wszystko ze sobą współgra. Cudo. <3
    Szablon 18 i 19 też bardzo ładne. Ten z Amandą jest naprawdę udany i na moje css bardzo dobrze dobrałaś. :)
    Nie mogę doczekać się kolejne notki. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, dziękuję <3
      Tak, tak, zamówienia od następnej notki :3
      Możliwe że ty, ale nie oczekiwałam, że go ustawisz :3 W propozycjach chodzi o to, że możesz zasugerować nawet szablon kulinarny, pisząc opowiadanie, nie musisz go ustawiać na bloga :] Od tego są zamówienia xDD
      Jeszcze raz dziękuję ;3

      Usuń
  6. Hej :) W sumie zwykle ignoruję zaproszenia na obce blogi, ale Twój adres mnie skusił (lubię bmth ;)) i cieszę się, że weszłam ;) Może nawet coś pobiorę, nawet jeśli już kończę pisać opowiadanie i nie miałam zamiaru zmieniać szablonu :) Czekam z niecierpliwością aż będzie większy wybór i mam nadzieję, że znajdę coś, co będzie mi pasowało do historii, bo Twój styl jest świetny, taki... przejrzysto-niebanalny (yep, słabo mi idzie z przymiotnikami ;p). Anyway, oby tak dalej ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyciągnął cię tytuł? To posrasz się jak zobaczysz nowy główny :D
      O tak, z tym jest problem, że mój zbiór jest na razie taki... malutki :<
      Przejrzysto-niebanalny? Haha, dziękuję :3
      również pozdrawiam :]

      Usuń
    2. Haha, zaciekawiłaś mnie, chcę widzieć nowy główny! ;D

      Usuń
    3. Wszystko w swoim czasie :D

      Usuń
  7. Szczerze przyznaje się, że zakochałam się w 18 szablonie... te kolory, grafika...coś cudnego *.*
    Czuję, że będę tutaj częstym gościem,może uda nam się jakaś współpraca? :3 Bo widzę że obie kochamy BMTH - wnioskuje po nazwie bloga i napisach w nagłówku :D
    Jeśli masz ochotę na współpracę napisz na maila: diaphanerose@onet.pl

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Tak, już cię dodałam do linek :]
      Jeśli ty też kochasz bmth to chciałabym zobaczyć twoją reakcję na nowy główny już wkrótce xD
      bez e-maili, wolę komentarze xD
      również pozdrawiam <3

      Usuń
  8. Jestem już studentko i to już 3 roku, obecnie mam wolne, gdyż na mojej uczelni jest sesja poprawkowa. A jako że udało mi się pozaliczać wszystko w pierwszym terminie mam wolne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To identycznie jak moja siostra! ;>
      Tak szczerze to myślałam, że jesteś w trzeciej liceum, nie wiem dlaczego xD

      Usuń
  9. Pobieram szablon - numer 009 - minimalistyczny.
    Na mojego bloga - das-ofiziele-blog-pandzia-blogspot.it
    Hasło - blessed with a curse

    Chwilowo mam blog zablokowany, a to z powodu ''przebudowy'' jaką tam tworzę podczas wolnego czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, spoko, najważniejsze że informujesz ;>
      Dostęp do bloga w przypadku pobrań nie jest tak istotny jak przy zamówieniach :)

      Usuń
  10. [p] Mam przy okazji propozycje na kolejny szablon. Minimalistyczne są bardzo ciekawe i nie ma w nich przepychu. Fajnie by było ujrzeć take foto na nagłówku - https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/10987669_858268664218737_2258888395969261855_n.jpg?oh=48ef9e1d9a114659d685c97353cd2fe0&oe=555CFE00&__gda__=1435427977_61132058b71dfcb8b8511ed8fc8d6bb3

    I osobno na innym:
    https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t1.0-9/s720x720/10806358_814301918615412_3065755869535174090_n.jpg?oh=b1985648739d3d5810c7f847bb948e16&oe=554FF6F0

    pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze zdjęcie ciekawe, może skorzystam ;]
      również pozdrawiam ^^

      Usuń
  11. nic dodać, nic ując, naprawdę.. piękne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej spodobał mi się szablon z Kayą Scodelario, a także ten z Amandą Seyfried. Istne cudeńka, kochana! Chętnie zobaczyłam jakiś szablon z wizerunkiem Hogwartu, bez żadnych postaci, ani własnych, ani kanonicznych, jednak po prostu sam Hogwart. Ciekawi mnie też fakt, czy może zdecydujesz się utworzyć zakładkę lub czasem publikować coś, jak tutoriale? To byłby świetny pomysł dla czytelników, którzy chcieliby poduczyć się w css-sie i html'u. Ja akurat nie mam z tym problemu, jednak wiem z doświadczenia (początki są zawsze trudne..), że coś takiego się naprawdę przydaje, a czytelnicy chętnie z tego korzystają. Jeszcze raz brawa za szablony, bo widać że dajesz z siebie całe serducho, aby wyglądały magicznie!
    Ściskam, ka-em :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :3
      Co do Hogwartu to się zastanowię, kiedyś podjęłam się takiej próby, ale nie wyszło za dobrze :<
      Hmm, tutoriale niestety odpadają. Jestem kiepska w objaśnianiu, poza tym zawsze jest tak, że tworząc grafikę czy css, co chwila coś usuwam, więc nie wyobrażam sobie komuś tego objaśniać xDD A co do cssu to jestem w nim niezbyt dobra, a w htmlu umiem tylko menu xDD Poza tym ja specjalizuję się bardziej w szablonach, instrukcje pozostawiam blogom graficznym :)
      Jeszcze raz bardzo dziękuję i pozdrawiam :3

      Usuń
  13. Ahh wszystkie prace są boskie, normalnie jedna lepsza od drugiej :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Elastic heart i gwiazd naszych wina, nie wiem który lepszy <3
    Z tego drugiego tak bardzo podoba mi sie nagłówek, niby prosty, a tak perfekcyjnie zrobiony, wszystko tak idealnie dopasowane, naprawdę ma klimat . A pierwszy cudowny, świetne kolory, css i tło nagłówka, nie wiem który lepszy ;))
    Reszta też oczywiście świetna. ale te dwa skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. http://funkyimg.com/i/JgDy.png
    W galerii masz nieznany - to z Violetty :) German i Angie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, nawet nie wiedziałam, że dopusciłam się wykonania szablonu z Violetty :D
      Dzięki bardzo, za chwilkę to uzupełnię :]

      Usuń
  16. Tak jest jak człowiekowi da się alkohol. Chuligaństwo coraz gorszę - dlatego ja jestem za abolicją ;)) Wieczory wole spędzać bezpiecznie w domu ;)) Co do szablonów 16 mój faworyt, klasyka, szyk i elegancja, wolałabym trochę więcej barw, ale chyba w tej kompozycji szarość najlepiej się sprawdza ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Abolicja? Nie wiem, może to trochę przesada :/ Tacy debile to tylko mały procent społeczeństwa :)
      Dziękuję bardzo za miłe słowa :3

      Usuń
  17. Pobieram szablon nr 017 na bloga:
    melodia-dolina-zwiastunow.blogspot.com
    Hasło: blessed with a curse
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne to!
    szczerze mówiąc podziwiam, bo sama nawet nie mam pojecia jak sie szablony pobiera itd :)

    chodzmypopoecic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3
      Haha, pobieranie nie jest trudne xD

      Usuń
  19. Czy byłaby możliwość zrobienia dla mnie na nowego [2 posty] bloga? Jest to moje autorskie opowiadanie i brakuje mi szablonu... Mam już postać i kolor, układ oraz wymagania... Proszę o odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak ^^
      Jutro nowa notka, od jutra przyjmuję zamówienia, więc wpadaj, możliwe, że przyjmę :3 ZAZNACZAM - WYBIORĘ TE, KTÓRE MI SIĘ SPODOBAJĄ :)

      Usuń