piątek, 27 lutego 2015

[020-026] But fuck this love, it's not enough

27 lutego 2014, godzina 15:37

Hej, kociaki! Właśnie porzuciłam Szablonownicę, do której byłam mocno przywiązana. Nie wiem, jak to będzie. Mam nadzieję, że będziecie mnie dopingować tutaj.

Jak Wam się podoba nowy główny? Ja byłam z niego zadowolona, ale tak przyglądałam mu się z każdym dniem, aż dzisiaj jestem już na końcowym etapie popaczania i zdecydowanie mi się nie podoba. Ale... Och, Oli <3 Niedługo pewnie znowu wymyślę sobie nowy główny, ale chciałabym się trzymać tematyki BMTH, bo to od nich pochodzi tytuł i adres bloga :3.

Oglądaliście rozdanie Oscarów? Ja nie, bo nie mam Canal+ :< Soł set :< Jednak przyjrzałam wyniki w internecie i zrobiło mi się przykro, że moje pewniaki nic nie zdobyły, a wszystkie genialne filmy nawet nie zostały nominowane. Przecież wyszło tyle hitów w 2014! To mój ulubiony rok w dziedzinie filmowej! Z tego względu zrobiłam sobie własną ,,oscarową" listę. Z każdą z tych pozycji szablon już się pojawił, bądź pojawi: The Amazing Spider-Man 2, If I stay, Dawca Pamięci, X-men: Days of Future Past, Lucy, Love,Rosie, Theory of Everything, Divergent, Zanim Zasnę, 13 grzechów, Więzień Labiryntu, Transcendencja, Czarownica, Akademia Wampirów, Gwiazd Naszych Wina. Dodalibyście coś?

Jak zwykle przypominam Wam o sondzie :3. Głosujcie tutaj, z góry bardzo dziękuję ^^. A skoro wracamy już do graficznych spraw, to na dziś aż(?) siedem szablonów :].
   
http://funkyimg.com/i/UB8q.png
Postanowiłam, że będę Wam dawać do pobrania szablony główne, które ukazały się na blogu :). Może kiedyś któryś spodoba się komuś i będzie mógł ustawić go u siebie. I tak - aktualny Oli też będzie do pobrania! :3
     
Początkowo mi się podobał, ale teraz wydaje mi się, że postacie są źle wklejone. No i przeraża mnie wielkość nagłówka. Za to cudowna koloryzacja Anusi! <3 Jednak podsumowując, końcowym efektem nie jestem zachwycona, zaplanowałam go całkiem inaczej :<
  
http://funkyimg.com/i/UB8s.png
Obejrzałam Love, Rosie dwa razy w ciągu tygodnia. Przepiękny film <3 Płakałam na nim kilka razy, a także co chwilę śmiałam się do monitora. Polecam, 10/10 kotów. Co do szablonu to początkowo mi się podobał, teraz już nie. Koloryzacja, którą się na zachwycałam, wydaje mi się słaba. Już nie wiem, co o nim sądzić, oceńcie sami :)
   
http://funkyimg.com/i/UB8t.png
Pierwszy raz dopuściłam się zrobienia szablonu z Bieberem, którego nie znoszę. Ale chyba kiedyś musi być ten pierwszy raz, prawda? Mam nadzieję, że nie na darmo ubrudziłam ręce i będzie jakieś pobranie xDDD.
  
http://funkyimg.com/i/UBbn.png
Szablon zrobiony pode mnie, bo kiedy zdecyduję opublikować swoje opowiadanie, to od razu ustawiam ten szablon ;> Moi bohaterowie, moje stocki i wszystkie tytuły trylogii. Mam nadzieję, że szablon komuś się przyda... A nawet jeśli nie, to i tak ja go pobiorę xD.
Btw, nie do końca taki efekt chciałam uzyskać, więc na pewno niedługo pojawi się podobny szablon ;> Rozważam też zmianę Lindsay na Cintię.

Menu jest zaprojektowane w HTMLu, więc aby dodać karty, wchodzimy w UKŁAD / DODAJ GADŻET / HTML/JAVA SCRIPT i wpisujemy naprzemiennie:

<a class='kolor1' href='ADRES LINKU'>NAZWA</a>
<a class='kolor2' href='ADRES LINKU'>NAZWA</a>

http://funkyimg.com/i/UBbp.png
Download
Słyszałam, że dużo osób poszukuje z nią szablonu, a ma genialne zdjęcia, więc... Czemu nie? Mam na dysku już uszykowane zdjęcia do kolejnej "współpracy" z tą modelką, więc zapewniam Was, że wkrótce pojawi się z nią drugi szablon :).
    
http://funkyimg.com/i/UBbq.png
Download
Tradycyjnie chociaż jeden minimalizm w notce. Zdjęcie jest super i długo chodziło mi po głowie, więc w końcu zrobiłam z niego nagłówek. Coś jak 009, nie? Nawet mi się podoba :).
 
To już wszystko :). Och, nawet nie wiecie, ile czasu zajmuje złożenie całej notki :< Bieda :<
Przypominam Wam o regulaminie, pobraniach, propozycjach i...
Jak obiecałam, przyjmuję zamówienia :3. Dziś przyjmę dwa, może trzy, zobaczymy. Szczegóły znajdziecie w regulaminie, ale tutaj jeszcze Wam wyjaśnię, o co chodzi z opisaniem wyglądu szablonu.
postacie - czyli kto ma być na szablonie. Możecie podać link do zdjęć, ale minimalny rozmiar to 300x600px. Maksymalnie mogę wcisnąć cztery osoby na szablon :)
stocki - inaczej tło. Miasta, budynki, mosty, lasy, księżyce, pustynia, kwiaty, okna, schody, kadry filmowe. Co chcecie.
układ - tutaj prosiłabym, abyście podali link do jakiegokolwiek mojego szablonu - obojętnie, czy z WMB czy z Szablonownicy.
kolorystyka - prosiłabym, abyście nie wymyślali ,,srebrno-złotego szablonu z akcentami fiołkowymi i pomarańczowymi", bo z takimi oczekiwaniami się już spotkałam. Krótko i na temat: ciemny, jasny, kolorowy, niebieski, czerwony itp.
napis - tego chyba nie muszę tłumaczyć :). Zwykle wyróżniam jeden wyraz, więc możecie zaznaczyć, który to ma być.
specjalne życzenia - jeśli koniecznie potrzebujecie jakiegoś ładnego gadżeciku, typu menu w htmlu, szeroka lista, cytat lub jakaś nieruchoma kolumna.

Ugh, znów wyszła mi tragicznie długa notka. Dobra, chuj, i tak tego nie czytacie xD. Następny post w połowie marca. Buziaki ♥
EDIT: ZAMÓWIENIA MOŻNA SKŁADAĆ DO 5 MARCA. WYBRAŁAM JUŻ KILKA Z DOTYCHCZAS ZŁOŻONYCH, ALE WCIĄŻ CZEKAM NA COŚ NOWEGO :). CHCIAŁABYM WYKONAĆ WSZYSTKIE, ALE SAMI NA PEWNO ROZUMIECIE, ŻE NIE JESTEM W STANIE. INFORMACJĘ O TYM, CZYJE ZAMÓWIENIA PRZYJĘŁAM PODAM RÓWNIEŻ 5 MARCA. 
EDIT 2: Wybrałam już zamówienia :), dlatego proszę już o nieskładanie zamówień. Wykonam szablony dla Mosquito, anncmxh, Fan Cro †
Następny post pojawi się 15 marca - wtedy możecie spodziewać się Waszych szablonów ♥

78 komentarzy:

  1. hasło: i'll be there for you
    adres bloga: www.otchlan-czasu.blogspot.com
    postacie: Emma Roberts i Niall Horan. Mam kilka zdjęć, więc może akurat któreś wybierzesz. ;) Jeśli nie, to ważne jest to, żeby Emma byłą blondynką. ;)
    zdjęcia Emmy:
    https://36.media.tumblr.com/0034d3444055aaa1e7c6f473929a7c3a/tumblr_njn0n6GEgZ1qf80abo1_500.jpg
    https://36.media.tumblr.com/bae9990cf725e7fabd240b29e91a675c/tumblr_njxcq3dOeh1s9qwmao1_r1_500.png
    https://41.media.tumblr.com/de5722afa4d9d1d1c977d38654d8ae3c/tumblr_njdoqxQHaY1r72dfyo1_500.png
    https://41.media.tumblr.com/aa4872b703405963c8b8ba4cb881872c/tumblr_njm91k0X8D1rbyuk6o1_500.jpg
    http://weheartit.com/entry/163677873/search?context_type=search&context_user=alina_eremia_52206654&query=emma+roberts
    http://weheartit.com/entry/162478799/search?context_type=search&context_user=bubblegumqueen_&page=8&query=emma+roberts
    http://weheartit.com/entry/162128472/search?context_type=search&context_user=FobHntt&page=10&query=emma+roberts
    zdjęcia Nialla:
    http://3.bp.blogspot.com/-68UMwdkwjfc/UPwV6CgBL4I/AAAAAAAAX2g/_W7E2KP-Rp4/s1600/tumblr_m8gop4jcuk1r5sgg7o1_500.jpg
    http://weheartit.com/entry/161677975
    http://images6.fanpop.com/image/photos/36000000/One-Direction-image-one-direction-36094452-1436-1796.jpg
    http://www.noticias1d.com/wp-content/uploads/2014/02/niall-horan-new-hairstyle-ideas-8-pictures-HD.jpg
    http://imworld.aufeminin.com/story/20130524/niall-horan-32625_w1000.jpg
    http://data3.whicdn.com/images/129482107/original.jpg
    stocki: jakiś konketnych nie mam, ale żeby Ci pomóc, to możesz wkleić Nowy Jork, aparat fotograficzny, mikrofon
    układ: http://funkyimg.com/i/Ugoh.png
    kolorystyka: jasne, pastelowe kolory - beże, pudrowy róż, biel . Coś z tego wybierz, wymieszaj, albo po prostu daj własne kolory ale jasne. :)
    specjalne życzenia: tylko jedno. Niech będzie napis: Otchłań Czasu
    Mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie. Tak mi zależy, że jak zobaczyłam nową notkę, to od razu weszłam w komentarze i jeszcze nawet nie przeczytałam tego psota. :D Zaraz to zrobię i pewnie pojawi się drugi komentarz ode mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze czytam to co naskrobałaś! :D Masz na mnie jakiś dziwny wpływ, bo to pierwsza szabloniarnia na której tak się udzielam. ;o :D
      Ja Cię dopinguję od samego początku tego bloga i na pewno nie przestanę! Nawet jeśli nie będę komentować, to i tak będę tu zaglądać. :)
      Mi nowy główny się podoba, choć nie wiem co to za mężczyzna na nagłówku. :D Nie znam ich. Ale szablon bardzo ładny. :)
      Ja też nie oglądałam Oscarów. :( Czytałam tylko kilka artykułów na temat jak było. Mnie bardzo cieszy, że Ida dostała Oscara. :) Oglądałam ten film i może mnie jakoś bardzo nie wciągnął, jednak pod względnym produkcji i fabuły był naprawdę dobry.
      Ach, Love Rosie, uwielbiam. <3 Cudowny film. Szablon z jego bohaterami bardzo mi się podoba! Nie wiem co Ty od niego chcesz. :D Jest cudowny. Delikatny i piękny, świetny css.
      Szablon z Bieberem też jest bardzo udany. Ja do niego nic nie mam. :D Gdybym miała bloga z nim w roli głównej to bardzo chętnie pobrałabym ten szablon! :)
      Ach, Lindsay. Uwielbiam ją. Mam też bloga gdzie ona jest bohaterką i żałuję, że mężczyźni którzy jej towarzyszą na nagłówku nie biorą udziału w mojej historii, bo chętnie bym ten szablon pobrała. :D Bardzo mi się podoba! :)
      Minimalistyczne szablony są bardzo fajne. To zdjęcie też mi się podoba i zrobiłaś z nim świetny szablon. :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Już dwie osoby, które czytają xDDDD
      Wow, nie wiedziałam, ze jestem aż takim autorytetem xD
      Aaawww, jesteś taka miła <3
      Ja tam się jakoś specjalnie Idą nie jaram xD Nawet nie zamierzam oglądać xD
      Co do Lindsay to również ją uwielbiam <3 W galerii jest kilka szablonów z nią samą, więc zachęcam do przeglądnięcia :3 Na pewno też pojawi się nieraz na szablonach, bo jest genialna :]
      Dziękuję bardzo za miłe słowa i również pozdrawiam <3

      Usuń
    3. Jej, dziękuję Ci bardzo za przyjęcie mojego zamówienia! <3

      Usuń
    4. Z tymi podziękowaniami to wstrzymaj się, aż ujrzysz szablon, bo nie wiadomo czy będziesz zadowolona :D

      Usuń
    5. Na pewno będę, czuję to! :D

      Usuń
  2. Aaaaaaaaaaa! Boże! Oli, Oli *O* Mój kochany <3 Śliczny szablon główny <3
    Co do notki: Ło, ło *O* Cudo! Moje serce w pełni zostało zabrane przez szablon z Samem i Lily z "Love Rosie". Niedługo zabiorę się za czytanie książki *O*
    Pozdrawiam i więcej takich notek <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, widzę, że są ze mną fani bmth <3
      Dziękuję bardzo i również pozdrawiam :3

      Usuń
  3. Ayyyy, nawet nie wiesz jak bardzo ucieszyłam się, kiedy przeczytałam, że przyjmujesz zamówienia!

    hasło: i'll be there for you
    adres bloga: star-crossed-souis.blogspot.com
    postacie: Lu Han
    zdjęcie: http://i61.tinypic.com/a5f291.png
    stocki: myślałam nad tłem popularnym na tumblrze - w kratkę. Nie jestem pewna czy wiesz o co mi chodzi, więc dodam przykład: http://41.media.tumblr.com/c6eaa1ead770be2c765028ad082609db/tumblr_n9o0trx60u1qf53jeo2_500.png
    http://40.media.tumblr.com/8bd5c623d4387d79c4d7db3d7dd0cd27/tumblr_n9o0trx60u1qf53jeo4_500.png
    układ: ponieważ myślałam o szablonie minimalistycznym, bardzo zwracam się w kierunku układu podobnego do tego szablonu: http://funkyimg.com/i/Ngr5.png
    kolorystyka: biel i pastelowy/pudrowy róż lub sam róż - pozostawiam decyzję tobie
    specjalne życzenia: jeśli byłaby taka możliwość chciałabym, aby blok cytatu był jakoś inaczej odznaczony od reszty tekstu (coś jak w szablonie, który dałam jako przykład układu) oraz (w drodze ewentualności) inny kolor tekstu w kursywie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, umknął mi jeden punkt.
      napis:
      ''You. Every time, it’s you.
      - 11:11 pm''

      Usuń
    2. Bardzo możliwe, że umknął ci napis, bo dopiero co edytowałam notkę i dodałam ten podpunkt :D
      Po prostu wcześniej mi to umknęło i uświadomiłam sobie, dopiero gdy przeczytałam pierwsze zamówienie :)

      Usuń
  4. hasło: i'll be there for you
    adres bloga: http://przegrany-dublet.blogspot.com
    postacie: dziewczyna rudowłosa o takim bardziej ognistym odcieniu; Thomas Morgenstern; Maciek Kot
    stocki: skocznia narciarska (np. http://sportsinwinter.pl/wp-content/uploads/2014/12/titisee.jpg ; http://www.skijumping.pl/newsy/zdjecia/powieksz/skocznia_innsbruck_hs_130_2006_05-01-2007.jpg), jakby pasowało to może jakiś skoczek w locie (np. http://ocdn.eu/images/pulscms/NmM7MDQsMCw5MSwxMDAwLDkwMDswNiwzMTQsMWJjOzBjLDE0MGIxY2ZlN2YwYWM1MmVkYzAxMGQ3MDk3OGU4NGJlLDEsMSw2LDA_/401b132f34c2e7027c33943c2ca4daff.jpg); fajny by był też jakiś most, albo schody
    układ: mniej więcej coś takiego, jak tutaj: http://funkyimg.com/i/UB8s.png
    kolorystyka: coś takiego jak na tym szablonie, do którego link umieściłam powyżej z tym, że zamiast tej zieleni niezbyt jasny, ale też niezbyt ciemny niebieski (trochę wpadający w szarość jakby się dało)
    napis: I wish this would be over now, but I know that I still need you here.
    specjalne życzenia: georgia, jako główna czcionka, : )
    Tak swoją drogą, to na prawdę uwielbiam ten szablon z Love, Rosie, *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam takie małe pytanko: Przyjmujesz zamówienia na szablon na blog, który nie ma jeszcze żadnej notki? Chciałam ruszyć z pisaniem opowiadania jak będę miała jakiś oryginalny szablon, coś w stylu tego Twojego ostatniego, taki minimalistyczny, ale wiem, że wiele szabloniarzy nie przyjmuje takich zamówień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, przyjmuję xD
      Tylko żeby blog był publiczny i aby był wstawiony button albo zakładka w menu :)

      Usuń
    2. Chciałabym, aby szablon był minimalistyczny, tak jak ostatni z tej notki...

      hasło: i'll be there for you
      adres bloga: http://bliznyprzeszlosci.blogspot.com/
      postacie: Nie wiem, czy jakiekolwiek zdjęcie będzie pasować, więc daję kilka, z których wykorzystasz jedno. np. http://cs618222.vk.me/v618222010/a0e6/3thYLC2ZGtw.jpg
      http://40.media.tumblr.com/12a1bc9ddc6e44d9093346d2c86dfb26/tumblr_njc5xiy0Sh1rg09p7o1_500.jpg
      http://31.media.tumblr.com/77b0bdbc27d1d00b227081267b44f0df/tumblr_n1ok8k6d7o1r4ueyro1_500.jpg
      http://data2.whicdn.com/images/162795597/large.jpg
      http://data1.whicdn.com/images/164345060/large.jpg
      http://data2.whicdn.com/images/162586285/large.jpg


      stocki: cóż, chciałam szablon typowo minimalistyczny, więc chyba tutaj żane stocki nie będa wchodzić w grę. Tak jak w tym szablonie http://funkyimg.com/i/UBbq.png po prostu prosze o tło w jednym kolorze.
      układ: http://funkyimg.com/i/UBbn.png
      kolorystyka: ciemna
      napis: Blizny przeszłości ( prosiłabym o napis wykonany w taki sposób: http://funkyimg.com/i/UBbq.png)
      specjalne życzenia: brak

      Usuń
  6. Będzie więcej minimalistycznych? Ale takich z gadżetami po obu stronach tzn. trzy kolumny :) Przydałoby się na mojego bloga, szczególnie z tym obrazkiem, który zaproponowałam w poprzednim poście.
    Z góry pozdrawiam, i życze ogromnej weny, abyś nas zasypała szablonami ;)
    A minimalistykę wręcz kocham ♥ więc ten szablon 026 jest moim faworytem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, minimalizm pojawia zawsze chociaż jeden w notce :3
      Co do tego obrazka, to pamiętam, pamiętam, spokojnie xD Po prostu muszę mieć kiedyś wenę, żeby go wziąć i ustawić :] Nic na siłę, bo nic z tego nie wyjdzie :)
      Haha, dziękuję, wszyscy kochają minimalizm xDDD

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Zdecydowanie nie :)
      Po pierwsze ja robię całe szablony, nie sam css / html ^^
      Po drugie nie podpiszę się pod takim nagłówkiem :p
      Możesz złożyć u mnie zamówienie, ale ja pracy z takimi nagłówkami się nie podejmę, po prostu. Już nawet nie chodzi o poziom, na jakim został wykonany, ale jego rozmiar, kolorystyka - nie wiem, co musiałabym zrobić, aby to dobrze wyglądało.
      Pozdrawiam :3

      Usuń
    4. Nie chodzi o podpisanie się pod nagłówkiem, bo dałabym odnośnik do tego, że to ja zrobiłam nagłowek, a resztę Ty. Ok, nie gniewam się o to. No to chociaż dałoby radę zrobić szablon z samym napisem Oficjalny Blog Fana Cro?
      Sądzisz, że nagłówek jest źle wykonany? Uwierz, widziałam gorsze xDD Poziom? proszę nie obrażaj mojej pracy, ok? ;D Kazdy robi, jak potrafi ;P Wiem, że jesteś w tym fachu lepsza, ale to nie znaczy byś musiała tak ''mówić'' o mojej pracy, ok? Nie chciałam opini na temat mojego nagłówka tylko pytałam o to, czy zrobisz HTML'a. To tyle ;)

      Ok więc składam zamówienie - ale zaznaczam, że blog mam jeszcze zablokowany !

      Hasło - i'll be there for you (już 3 razy zdążyłam przeczytać regulamin)
      Adres Bloga - das-offizielle-blog-pandzia.blogspot.com
      Wygląd szablonu:
      - układ - dwukolumnowy (ważne, aby post był szeroki, by zdjecia sie nie nakłądały na gadzety)
      - napis - † Oficjalny Blog Fana Cro †
      - kolorystyka - obojętna

      chyba wiele nie oczekuję ;P

      Pozdrawiam.

      Usuń
    5. A, i jeszcze coś!
      Jeżeli już zgodzisz się na wykonanie dla mnie minimalistycznego zamówienia możesz umieścić tamten obrazek, który Ci proponowałam do szablonu ;D Ten z Cro i Psaiko ;P Oraz proszę, aby data dodania postu była widoczna ;D To na tyle.

      Usuń
    6. Och, przepraszam, może wyraziłam się zbyt dosadnie. Nie chciałam cię obrazić, jedynie w pełni uzasadnić swój komentarz :). Fakt, nie było najgorzej, ale widać, że jeszcze wiele przed tobą. Nie mówię, że było nie wiadomo jak źle, ale do Carllton jeszcze trochę ci brakuje ;D
      Ja wiem, że nie miałam się pod tym podpisywać, ale wiesz - dopisanie cssu do cudzej pracy to jakaś forma współpracy, a mi po prostu ten nagłówek nie pasował :) I jak już mówiłam, nie chodziło o to czy był dobry czy zły, po prostu mi nie leżał :] Czasami sama usuwał swoje nagłówki z dysku, bo brakuje mi pomysłu na kod.
      Co do zamówienia to przejrzę dokładnie i na pewno rozważę :3
      Pozdrawiam :3

      Usuń
    7. Cieszę się, że rozumiesz o co chodzi i nie zareagowałaś wybuchowo na to, co napisałam ;D Niektórzy blogerzy są strasznie nerwowi...Nie wiem, czy to przez szkołę, czy coś...
      Spoko, nie każdemu pasuje to co inni zrobią. Ogólnie z grafiką nie chcę iść w przyszłość, ale czasem lubię pobawić się w tworzenie jakiś obrazków, które niekoniecznie mogą wypaść super.
      Tak, tak, wiem, ze przede mną wiele pracy, aby wyszło coś naprawdę w miarę dobrze.
      Więc wolę korzystać z pomocy innych.
      Ok, przynajmniej wiadomo o co chodzi i w ogóle.
      Jeżeli z tamtym obrazkiem jaki proponowałam w poprzedniej notce nie wyjdzie - to już niech będzie sam napis (ale taki ładny - zresztą z painta byś go nie zrobiła hahah).

      Tak na marginesie: dobrze by było widzieć tu wiele minimalistyki, ale z opcą, że można regulować sobie samemu szerokość posta ;D Tamten ninmalistyczny jest ekstra, ale niestety post za wąski by mogły być zdjęcia, a gdy rozszerzyłam, to bałagan się zrobił. ;D

      Mam nadzieję, że moje zamówienie pozytywnie rozważysz ;P

      Usuń
    8. Haha, tak niektórzy są nerwowi, też nie wiem, skąd to się bierze
      Ty chyba się wiążesz z fotografią, nie? Pamiętam cie jeszcze ze starego bloga, ich-bin-pandzia czy coś xD
      Zobaczę, jak to wyjdzie - czy poradzę sobie z obrazkiem, czy nie, zobaczymy. Odezwę się, bo mam taki plan, że małe zdjęcie i obok ten napis, taki dość duży.

      Niestety, ale możliwości regulowania posta chyba nigdy nie będzie. Nie spotkałam się nawet nigdy z czymś takim ;> Po prostu nie ma czegoś takiego jak uniwersalny nagłówek. Ale pomyślę, może jakieś tło, odbicie lustrzane. Ogólnie to jest do przemyślenia ;]

      Jak widać, przyjęłam :]

      Usuń
    9. Wow, dziękuję za przyjęcie mojego zamówienia. Cieszę się, naprawdę. :)

      No nie wiem, ja już bloguję od 2013 roku - kiedyś i mnie się zdarzało z nerwami wyskoczyć, ale ci, którzy nad sobą pracują - to zmieniają się na lepsze ;P Tak, mój blog wiąże się z fotografią. I powiem, że udało mi się dotrwać z tym blogiem, i wiele się na nim zmieniło. Na pewno po załadowaniu szablonu odblokuję go :D bo będzie gotowy. Nie chcę, aby wchodzili na niego wszyscy, gdy jest w trakcie ''przebudowy''.
      Mi to obojętne, jak zrobisz z tym obrazkiem i zdaniem - ważne, by to miało ręce i nogi. Wiadomo. Wierzę, że coś ładnego stworzysz.
      Szkoda, że nie ma opcji regulowania, ale dobrze by było gdyby post był szeroki, ale oczywiście nie aż za szeroki. Mogę stwierdzić, że lekko szerszy, niż ten post, który Ty masz u siebie tu ustawiony ;)

      Dzięki raz jeszcze.

      Usuń
  7. Fajnie ,że prowadzisz taki blog ,jeśli lubisz czytać opowiadania do zapraszam do czytania i komentowania :)
    http://miloscjestzawszesilna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szablon pierwszy i trzeci bardzo mi się podoba. W szczególności trzeci. :) Bardzo ładna kolorystyka, ładnie zrobiony nagłówek. Jestem pod wrażeniem, zwłaszcza że ostatnio oglądałam jeszcze Twoje prace na szablonownicy i nie podobały mi się jak te tutaj. Po prostu rozwinęłaś się w dobrym kierunku. :)
    Czekam na dalsze prace i pozdrawiam.

    http://malowane-uczuciami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, tak patrzę to na Szablonownicy faktycznie nie było za ciekawie xDD
      Dziękuję bardzo i cieszę się, że prace się podobają :3
      Jeszcze raz bardzo dziękuję i również pozdrawiam ;3

      Ps:
      Z innej beczki, czy my się nie znamy? Czy przypadkiem nie czytałam jakichś twoich poprzednich opowiadań? Bo kojarzę Twój nick :) Nie pamiętam nazwy bloga, ale chyba prowadziłaś coś z takim różowym szablonem, na którym były taka ładna kobietka i poziome menu u góry :D

      Usuń
  9. Co to za dziewczyna na szablonie 025?

    OdpowiedzUsuń
  10. Wo.wo.wo.
    Zaczną trochę nietypowo i... no ej ! Heelloł ! Ja to kurna czytam ! XD Pierwsze co robię to przeczytanie całego posta, potem obejrzenie prac no i komentarz : D Dobra, przejdę do rzeczy XD
    Szablon 1... Och, ślicznie się prezentował na tym blogu ^^
    Mimo, iż ja osobiście nie lubię kolorystyk czarno- białych, to ta praca jest boska <3
    Po prostu wszystko mi się w niej podoba, nic dodać, nic ująć.. perfekcja ^^
    Dwójeczka ^^ Ujęłaś moje serce tą boską kolorystyką <3 Nagłówek - masz rację jest duużżży xd
    Jestem ciekawa jakby się to prezentowało gdyby był mniejszy..
    Co do postaci to nie wiem czy masz rację, czy też nie. Ale te stocki, napis... może to nie jest najlepsza z twoich prac i mogłaby wyglądać trochę inaczej, ale i tak mi się bardzo podoba ^^
    Trójeczka ^^
    Nie wiem co mogę o nim powiedzieć. Mi osobiście się podoba, ale nie tak, żeby mnie powalił na kolana, ale jest ładny *U*
    Taka kolorystyka to nie moja bajka, ale muszę przyznać,że całość wygląda super *O* Miałaś na niego fajny pomysł. ale to tło.. Tak jakoś pusto się tam zrobiło jak dla mnie ; /
    4.. Och Justin.. Faworytem moim nie jesteś i to chyba twoja wina, bo twoja śliczna buźka..
    Hahaha, w każdym razie szablon nie twój najlepszy, ale jest dobry ! : D
    Piąteczka *U*
    Nagłówek sam w sobie jest wręcz idealny, aż po prostu chce się pobrać <3 jhdghjsdjsd *O*
    Śliczne menu, post. nfdjvngfemd *O* Białe tło.. Hm..
    Chciałabym go zobaczyć w różnych wersjach, może z innymi tłami i sprawdzić czy z innym byłoby lepiej czy właśnie nie...
    Ale szablon i tak powala, jest fantastyczny <3
    6 ^^ Rzeczywiście pięknie prezentuje się ta dziewczyna <3
    Szablon jest ładny, dopracowany ^^
    Siódemeczkaaa ^^ Nie jestem fanką minimalistycznych, bo wydają mi się najzwyczajniej w świecie za puste, ale nie mogę powiedzieć,że ten jest brzydki, bo skłamałabym i to mocno ;3
    I na koniec zostawiłam sobie do ocenienia szablon główny..
    Po prostu kocham cię za to,że pojawił się tam on.. Stocki tak wpasowane w tatuaże... O jeju..
    Ta kolorystyka, css, menu... wszystko jest tak piękne,że aż powątpiewam,że prawdziwe : o
    Wchodzę na bloga, taka zmiana i takie woowww : o XD
    Moimi faworytami są szablon główny obecny i ten poprzedni, a także piąteczka ^^ Dwójeczka zaraz po nich. Potem trójeczka i szósteczka <3
    Najmniej podobają mi się dwie pozostałe, co nie oznacza, że nie są ładne, bo są, ale uznałam, że tamte zasługują bardziej na wyższe miejsca na mojej liście ;3
    Szacun za takie wykonanie i talent <3
    Myślę,że siedem szablonów w notce, to nie aż tak mało, ale przy takich zarąbistych pracach, to chciałoby się zawiesić oko na czymś jeszcze ^^
    W każdym razie.. Idealny pomysł na główne szablony i czekam na to aż pojawi się kolejny z BMTH <3
    Rozdania niestety nie oglądałam.. Widziałam dużo naprawdę boskich filmów i chyba zgadzam się z twoim zdaniem <3
    Szoł.. Chyba muszę obejrzeć Love, Rosie..
    Pozdrawiam, weny życzę i nie mogę się doczekać kolejnej notki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, jaki piękny, długi komentarz <3 xD Uwielbiam, jak ktoś się tak rozpisuje :3
      Haha, miło mi, że ktoś to jednak czyta xDDD
      Baaaardzo dziękuje za wszystkie miłe słowa i przede wszystkim za tak szczegółową opinię :3 Mało kto się tak rozpisuje :D Jeszcze raz baaardzo dziękuję :3
      Tak, obejrzyj, koniecznie! <3
      Dziękuję i również pozdrawiam ♥

      Usuń
  11. Przepiękne szablony! Strasznie mi się podobają! Szczególnie moją uwagę zwrócił szablon z Niną. Ma idealne kolory i ogólnie wszystko mi się w nim podoba.

    Pisałaś u mnie na blogu o wymianie linków. Jestem jak najbardziej zainteresowana i twój link znajduje się już u mnie w zakładce współpraca.
    Pozdrawiam
    Martyna/leprokonus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3
      Już lecę dodać twój blog do zakładki :)
      Również pozdrawiam ^^

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. hasło: i'll be there for you
    adres: www.mynameis-victoria.blogspot.com
    postacie: I tu może doznasz lekkiego szoku... zdaję się wyłącznie na ciebie, a moim jedynym wymaganiem jest, aby była to brunetka, bez piegów...
    stock: I tu się zaczyna:
    http://pomysl-na-tatuaz.pl/wp-content/uploads/2014/09/projekt-kobieta-twarz-kruk-wahlarz.jpg
    http://pl.yoyowall.com/wallpapers/2013/03/Dym-czarny-kruk-kruk-przelotny-2048x2560.jpg
    https://oceanofstupidity.files.wordpress.com/2011/08/oos-retrospekcje-137-hdr1-blackwhite-ver.jpg
    http://www.tapeta-ciemnosc-biel-czern-wiatlo-pnacza.na-pulpit.com/zdjecia/ciemnosc-biel-czern-wiatlo-pnacza.jpeg
    http://image.shutterstock.com/display_pic_with_logo/362431/362431,1296738537,12/stock-vector-hand-drawing-letter-v-70809622.jpg
    +jeleń z twojego szablonu [podbił moje serce :)]
    Oczywiście NIE MUSISZ używać wszystkich zdjęć, możesz wybrać jednak prosiłabym cię by przed ostatnie się pojawiło :)))))
    układ:http://funkyimg.com/i/UB8s.png układ otwarty z menu po prawej :)
    kolorystyka: szarości, czernie, biele [bez innych kolorów-taki tam kolorystyczny minimalizm-]
    napis:When you feel my heart
    Look intro my eyes
    It's where my demons hide
    specjalne życzenia: proszę z całego serducha, by na tle pojawiła się litera "V" obojętnie jaka i gdzie, byleby była :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam pomyliłam wyraz w napis powinno być:
      When you feel my heat
      Look intro my eyes
      It's where my demons hide
      Przepraszam, jeśli sprawiłam , jakiś kłopot

      Usuń
  14. Pobieram szablon nr. 008 na bloga: www.mynameis-victoria.blogspot.com
    hasło: blessed with a curse

    OdpowiedzUsuń
  15. Hasło: Blessed with a curse
    Adres: niezwykle-dusze-lotr.blogspot.com
    Postacie: dziewczyna o ciemnych włosach, najlepiej z łukiem, a także Legolas z Władcy Pierścieni, a najlepiej takie jego zdjęcie:
    http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20100712190825/seigneur-des-anneaux/fr/images/2/23/Legolas_logo.jpg&imgrefurl=http://fr.jrrtolkien.wikia.com/wiki/Legolas&h=600&w=454&tbnid=v4px31kPLc27lM:&zoom=1&docid=FFRiq1JDrbGIDM&ei=uOXyVPjmDMTgyQPJlIHQCw&tbm=isch&client=tablet-android-lenovo&ved=0CF8QMygxMDE
    Jeśli nie da rady wstawić tego zdjęcia, to zastosuj jakieś inne. I proszę, żeby Legolas i ta dziewczyna byli oddzieleni mieczem.
    Stocki: poproszę, aby w tle był las
    Uklad: Proszę, aby układ byl taki, jak na tym szablonie: http://funkyimg.com/i/UB8s.png
    Kolorystyka: Zieleń i czerń
    Napis:,, Każdy jest inny. Każdy jest wyjątkowy. Każdego spotka miłość.'' Proszę, aby slowo miłość było wyróżnione.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepraszam, że dopiero teraz. Mam nadzieję, iż nie udusisz mnie, ale nie miałam kiedy się zabrać za komentarz.
    Wiem, że odejścia są trudne, jednakże czasami wychodzą nam na dobre... Usamodzielnienie się jest fajne, bo to jest jednak inaczej, aniżeli na blogu grupowym. Mnie osobiście długo jeszcze brakowało tej współpracy i tych konferencji, ale do wszystkiego się można przyzwyczaić.
    A mi się podoba! Ciekawie dodajesz to tło pod nagłówek, że tu wszystko prosto, ale dodatkowo jeszcze coś się w tyle pokazuje. ^^
    Ja nie oglądałam, bo za późno jak dla mnie, a na następny dzień miałam sprawdzian. Ja osobiście nie jestem zadowolona ze wszystkich nagród i ubolewam nad wielką porażką "Zaginionej dziewczyny". Z tego co pamiętam film miał tylko jedną nominację, a zasługuje na więcej. Ogólnie ten rok wydaje mi się być niedobry... Cieszę się, iż nasz film dostał Oskara, ale w sumie nic po za tym.
    Ciekawa lista, chociaż ja "Niesamowity Spider-Man 2" nie oglądałam, chociaż przymierzam się. Zakochałam się w "Love, Rosie"! Ba! Specjalnie wyciągnęłam przyjaciółkę do kina. Ja dodaję "Gone Girl". :D Nie mogę się przekonać do "Gwiazd naszych wina". Filmy o takiej tematyce mnie nie kręcą i nie dlatego, że jestem jakąś znieczulicą czy coś. Ja po prostu nie lubię o chorobach.
    I od razu mówię, iż 022. drugi szablon jest najlepszy! Patrzyłam na niego przez długi czas i jestem zachwycona. <3
    Jak tak patrzę na wszystkie twoje prace, to naprawdę wszystko jest świetne! Jest po prostu super. ^^ Jestem zauroczona i przez ciebie mam wenę na zrobienie szablonu, a ja zawsze bronię się przed tym jak diabeł przed wodą święconą. :D
    Pozdrawiam i czekam sobie na więcej, a tym czasem będę podziwiać twój nowy główny. Kolorystyka jest świetna! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi :3
      Mnie na razie nie brakuje, jest super xDD
      O ,,Gone Girl" nie słyszałam, ale dodam do listy filmów do obejrzenia ^^
      Dziękuję bardzo za miłe słowa i tak rozpisaną szczegółową opinię :3
      Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję <3

      Usuń
  17. W przyszłym tygodniu już na pewno coś nowego stworzę i się z Wami podzielę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne szablony! Uwielbiam twoją grafikę i dodany do niej css, nic się nie gryzie etc. Poza tym nie zauważyłam zakładki "propozycje", więc dodaję tutaj. Może zrobiłabyś jakiś minimalistyczny szablon z Lily Collins? :)

    Pozdrawiam, weny~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam zakładki propozycje, bo w regulaminie napisałam, aby składać je pod najnowszym postem ^^
      Bardzo ciekawa propozycja, na pewno coś takiego się pojawi :)

      Usuń
  19. Pobieram szablon numer 26, na blog: http://365-days-and-one.blogspot.com/ hasło: blessed with a curse

    OdpowiedzUsuń
  20. 1 & 3 ♥ zakochałam się w nich!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiem, że jak ty mi nie zrobisz ślicznego szablonu tu chyba umrę, soł zamawiać będę!

    Hasło: i'll be there for you
    Adres: http://both-you-and-i.blogspot.com/
    Postacie: Jung Krystal i Ahn Jae Hyun
    https://40.media.tumblr.com/737ecf12a38cfa385b1aaa0878d20b5d/tumblr_nbdv7pz7O31s7lc3ho3_500.png jak coś to możesz zrobić czarno-białe
    Stocki: proszę, aby w tle był jakiś duży zegar (nie wiem jak to opisać), ale jeśli się nie da to proszę jakieś budynki może tory
    Uklad: http://funkyimg.com/i/UB8q.png
    Kolorystyka: Niebieski (najlepiej taki pastelowy, delikatny) i szary
    Napis: Now I don’t think I can love ever again, again, again
    Specjalne życzenia: bardzo bym chciała menu w html'u :(

    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Może i dobrze że porzuciłaś tamten blog, teraz skupisz się na tym, koniec czegoś zawsze jest początkiem czegoś innego, szablony jak zwykle ciekawe, ten główny najbardziej mi się podoba nastrój jak z epoki romantyzmu- zupełnie jak bym się przeniosła w czasie, ta subtelność, barwy i uczucia ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę :D
      Jejku, bardzo dziękuję <3

      Usuń
  23. Z przykrością, ale muszę poinformować, że rezygnuję z wykonania szablonu. Jednocześnie przepraszam za kłopot. Mam nadzieję, że jeszcze nie zaczęłaś wykonywać pracy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Pracy tyle o ile nie zaczęłam, ale pobrałam zdjęcia i wykonałam szkic. Szkoda. Mam nadzieję, że nie rezygnujesz, gdyż zamówiłaś gdzieś indziej - bo to niezgodne z regulaminem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, po prostu musiałam zawiesić pomysł z tym opowiadaniem, więc też nie chciałam, abyś wykonywała szablon na blog, który istnieć nie będzie.

      Usuń
    2. Okej, rozumiem.
      W takim razie cieszę się, że nie naraziłaś mojej pracy na marne ^^

      Usuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest szansa, że jeżeli grayson zrezygnowała zrobisz dodatkowy szablon? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, w sumie się nad tym nie zastanawiałam, ale skoro wyszło jak wyszło, to coś jeszcze przyjąć mogę :D

      Usuń
    2. Więc mogę jeszcze złożyć zamówienie i mieć nadzieję, że ci się spodoba? :)

      Usuń
    3. O mamo! To chwila bo muszę znaleźć zdj o które mi chodzi.

      Usuń
  27. Hasło: i'll be there for you.

    Adres bloga : http://part-of-the-love-club.blogspot.com/

    Wygląd: chciałabym szablon podobny do tego http://funkyimg.com/i/SkLf.png albo tego http://funkyimg.com/i/SkLr.png ale żeby zdjęcie było z lewej strony patrząc na ekran i przewijało się z tekstem posta. Jeśli chodzi o resztę to zależy mi też na menu i zakładkach w html.

    Co do kolorystyki to podoba mi się każda prócz różowej, błękitnej i mocno żółtej. Wydaje mi się, że do mojej historii będzie pasował ciemny granat albo bordowy jednak wydaje mi się, że kolorystyka musi przede wszystkim leżeć Tobie ale żeby niebyła biało-czarna :D I nie chciałabym białego tła pod postami i widgetami bo jakoś to mi tak nie spójnie wygląda XD

    Zdjęcia: Co do nich to nie mogłam się zdecydować, których bohaterów chce umieścić no i szukałam jakiś dużych, ale ostatecznie padło na tych. Oczywiście jeśli nie będą pasować zmień. Dałam po kilka do jednej postaci żebyś miała z czego wybierać

    Angelina: http://hq-pictures.com/albums/userpics/10004/HQPIC~568_28629.jpg, / http://hq-pictures.com/albums/userpics/10004/HQPIC~568_28429.jpg / http://hq-pictures.com/albums/userpics/10004/HQPIC~568_28529.jpg

    Birdy: http://hq-pictures.com/albums/userpics/10004/hq-pictures-birdy-09.jpg /

    Matt: Tu jest problem, bo nie mogę znaleźć dobrego zdjęcia w garniaku aktualnego prócz tego a jest do szablonu z lekka beznadziejne http://uk.eonline.com/eol_images/Entire_Site/201463/rs_634x842-140703131912-634-3matthew-lewis-neville-longbottom-jon.ls.7314.jpg Jeśli nie znajdziesz nic co by Ci odpowiadało zmień go na ---->
    Kit: http://hq-pictures.com/albums/userpics/10004/HQPICTURES~5802365_282429.jpg / http://hq-pictures.com/albums/userpics/10004/HQPICTURES~5802365_282329.jpg

    Tom Felton http://daman.co.id/daman.co.id/wp-content/uploads/2011/08/Tom-Felton-Yann-for-web3-rev.jpg / http://daman.co.id/daman.co.id/wp-content/uploads/2011/08/Tom-Felton-Yann-for-web3-rev.jpg

    Faceci w tym szablonie muszą mieć garniak a kobiety muszą być eleganckie.

    Napis do nagłówka: Be a part of the love club. Everything will glow for you

    Przepraszam, że taki chaos się zrobił ale mam wielką nadzieje, że wykonasz dla mnie szablon, bo kocham wszystkie Twoje prace. Podsumowując. Najważniejsza w szablonie musi być Angelina, bo ona jest główną bohaterką mojej historii, potem Birdy a na końcu faceci. Zależy mi na pewno żeby na szablonie znalazł się Tom. Jeśli nie znajdziesz nić co będzie Ci pasować jeśli chodzi o Matthew zastąp go bękartem Starka, znaczy aktorem grającym go :D Przepraszam moje zboczenie fanki, Gry o Tron a jeśli Kit nie będzie Ci pasować po prostu go usuń. Dziękuję Ci już teraz jeśli poświęcisz swój czas i wykonasz dla mnie ten szablon.
    Mam nadzieje, że napisałam o wszystkim. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wiem o czym zapomniałam o opisaniu co ma być na nagłówku poza postaciami. Sierota ja. -.-
      W mojej historii jest sporo intryg i zamieszania więc nie wiem czemu kojarzy mi się to z kluczem jakimś więc może gdzieś tam się znaleźć, widzę też w nim róże, jakaś "kupka" klejnotów i biżuterii.

      Usuń
    2. Przyjęłabym zamówienie, ALE dałaś pięć postaci, a na takim układzie zmieszczę jedną, maks dwie.
      Przyjmę, jeśli wybierzesz inny układ lub ograniczysz się do dwóch postaci :)

      Usuń
    3. oki doki, to chwila. :)

      Usuń
  28. A ten układ: http://funkyimg.com/i/UB8r.png tylko w tym nie chciałabym białego tła tak jak tam jest jakby to bardziej spójne było

    Albo ten: http://funkyimg.com/i/UBbn.png ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten pierwszy zginie jak będzie tyle postaci, bo nie dość że będzie wielki, to jeszcze napchany :v

      Ale na ten drugi spokojnie zmieszczę cztery postacie, bo teraz doczytałam, że tego Matta nie musi być :)

      Zatem przyjmuję! B|

      Usuń
    2. Właśnie się dziwiłam, że kurcze jak 5 jak podałam 4 i jedną na wymianę XD. Dziękuję, że przyjęłaś. Nie mogę się doczekać, będzię cudowny. Matt byłby lepszy, ale zdjęć w garniaku dobrych i aktualnych za wiele to on nie ma, haha

      Usuń
    3. A i jeśli ten układ okay 2 jest to też nie chcę białego tła :D

      Usuń
  29. blessed with a curse
    Pobieram szablon 009 "Oh, fuck it" na bloga z opowiadaniem przyciaganie-gwiazd.blogspot.com - tak swoją drogą, cudowne prace, zakochałam się w twoich grafikach!

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapomniałabym. Mam tylko prolog na blogu i jestem w połowie rozdziału pierwszego, czy zamówienie szablonu, gdy już otworzysz kolejkę, będzie możliwe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooo jasne :D
      Jestem tak super, że obecnie wykonałam szablony na blogi zablokowane lub bez żadnego postu xD
      Pieprzyć regulamin xD
      Nie no, jeszcze dziś pojawią się małe zmiany w regulaminie zamawiania, ale z tym prologiem możesz spokojnie złożyć :)

      Usuń
    2. Okej, dzięki ^^ Już od jakiegoś czasu się czaję na miejsce. Nawet już sobie formularz w Wordzie zapisałam, żeby dodać, jak pojawi się notka XD Podsumowując - dziękuję za odpowiedź i stalkuję!

      Usuń
    3. Haha! to takie słodkie <3

      Usuń
  31. Odpowiedzi
    1. To świetnie, bo już zrobiłam xDDDD

      Usuń