niedziela, 15 marca 2015

[027-030] I don’t wanna do anything without you

15 marca 2015, godzina 16:07
Martin Felix Kaczmarski - Girl

Kociaki!
Dzisiaj szybciutko, bo mam wiele ambitnych planów na resztę dnia. Przede wszystkim to dzisiaj oddaję zamówienia. Cieszę się, że wszyscy tak dokładnie mnie zrozumieliście i tak się uporaliście z moim posranym regulaminem i dziwnymi wymaganiami xD. Kociaki, wykonałabym wszystkie, ale wiecie, że nie mogę :<

Co do sond, to z jednej zostałam na chwilę wyrzucona xD (smutnażaba.jpg) ale możecie na mnie głosować w tej sondzie :). Ze spraw takich organizacyjnych to jeszcze Wam powiem, że na wszelki wypadek założyłam DeviantArta, aby moje prace nie zostały brutalnie usunięte z hostingu :). Jak wszystko uzupełnię to dostaniecie linka! Aha, no i regulamin zamawiania uległ niewielkiej zmianie, więc przeczytajcie, bardzo proszę :3.

No i wczoraj obejrzałam cudowny film ,,The Best Of Me" ♥. Płakałam jak zawze, tym razem przebiłam nawet seans z ,,If I stay" i ,,Love, Rosie". Nie wiem, co ze mną jest nie tak.

I jeszcze jedno! Po rocznej przerwie zainstalowałam The Sims 3 i obecnie odkrywam uroki grania zaledwie podstawową płytką. Jednocześnie jestem jeszcze w trakcie kończenie drugiej książki, szykowania się do testów gimbazy, planowania wakacji oraz podejmowania decyzji o wyborze liceum i reszcie mojego życia. Zatem będziecie mnie tu widzieć coraz rzadziej :).
 
http://funkyimg.com/i/UYHH.png
Niech Cię nie zwiedzie miniatura, bo pogląd już nie jest tak cudowny. Wydaje mi się, że dałam plamę. Szczerze mówiąc, przyjmując zamówienie nie zauważyłam, że ma być Nial - sądziłam, że ta sterta linków to wszystko Emma xD. No i potem jakoś ciężko mi było zrobić cokolwiek. W skrócie - zawiodłam chyba samą siebie. Możemy pójść na kompromis, że nie musisz go ustawiać :3.
   
http://funkyimg.com/i/UYHJ.png
Tak szczerze to mnie się strasznie podoba, mam nadzieję, że Tobie również. Przyznaję, że wrzuciłam dwa swoje stocki, ale próbowałam z tymi diamentami, które chciałaś i było strasznie pusto - nie wyglądało to pod żadnym względem dobrze. Jest chociaż klucz :). A z tego co pisałaś - eleganckie stroje, diamenty, etc - wywnioskowałam, że to jakieś wyższe sfery, więc może moje śliczne schody i ten zabytkowy most będą ci pasować? Albo chociaż zainspirują? Kolorystyka też trochę wykracza, ale chciałaś granaty, bordo, więc to może choć trochę pokrywają się z Twoją wizją. W sumie to mi bardzo podobają się tak odważne (jak na mnie) kolory. Generalnie jestem zadowolona, mam nadzieję, że Ty też będziesz :).
 
http://funkyimg.com/i/UYHK.png
Pandziu, nie wiem co Ci powiedzieć. W sumie to dałaś mi wolną rękę w każdej kwestii, więc nie złamałam żadnego punktu. Myślę, że jest fajnie i nie aż tak minimalistycznie. A Ty co sądzisz? :)
  
http://funkyimg.com/i/UYHL.png
Nie mogłam się powstrzymać, żeby nie zrobić szablonu z Simsami ♥. Kiedyś już robiłam na poprzednim blogu, pamiętacie może? Tak czy siak, grafika średnio mi się podoba, ale css jest według mnie w miarę. No i bardzo sentymentalny szablon, bo są tam screeny z mojej gry ♥.

Dobra, Koty, to wszystko na dzisiaj. Przyjmę (i nie tak jak ostatnio, że założyłam jedno, przyjęłam trzy xD) jedno zamówienie. Przeczytajcie dokładnie regulamin, a jeśli chodzi jak opisać wygląd szablonu, zajrzyjcie do poprzedniego postu. Na zamówienia czekam do 20 marca, a z racji tego, że mam rekolekcje w przyszłym tygodniu, następna notka już 23 marca!
 
Buziaki ♥

Edit: Uporałam się w końcu z obserwatorami! Także ten... Obserwujcie! Aha, no i wciąż składajcie zamówienia.
Edit 2
20.03.2015

Znowu się zrobiłam w chuja, bo obiecałam sobie tylko jedno zamówienie, a po raz kolejny wychodzi trzy (albo raczej dwa i pół) xD. Wiecie co, ja mam chyba zbyt ,,mientkie" serce :<.

Generalnie to sprawa jest trochę skomplikowana, więc zacznijmy od najprostszej rzeczy - wykonam zamówienie poprawkowe dla Mosquito - to nie powinno dziwić nikogo xD.

Teraz wyjaśnijmy sprawę zamówień - przyjęłam dwa - dla Nobobora i Siostry Abernathy. Jednakże z przyczyn najbardziej osobistych zależy mi na dodaniu notki w poniedziałek, ale niestety nie jestem w stanie zrobić trzech szablonów w weekend. Na pierwszym miejscu jest Mosquito, a co do pozostałych - zobaczę, co mi będzie lepiej szło i jedno zamówienie ukaże się w następnej notce, a drugie w... bardziej następnej :). Spokojnie, wszyscy dostaną swoje zamówienia, wszyscy będą zadowoleni.
Także ten... Zamówień już nie składać, widzimy się 23 marca!
 

39 komentarzy:

  1. Ooooooo :)
    Jestem pozytywnie zaskoczona. Jednak opłacało się czekać do dzisiejszego dnia na nowiutki szablon, ktry trafił idealnie w mój gust ;) Nie za minimalistycznie, i nie z przepychem - wręcz idealnie ;) Zdjęcia jak najbardziej w tematykę i ten piękny kolor, który nie razi w oczy, a umila czytanie i przeglądanie bloga. Odblokowałam go już, więc zaraz ''poukładam'' gadzety ;)
    Dziękuję raz jeszcze - jestem zadowolona ;)))
    Wspaniały szablon.
    Masz talent, no nie powiem ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, ze się podoba :)
      Dziękuję bardzo <3

      Usuń
  2. Ja.. ale o mamo! Dziękuję Ci strasznie za ten szablon bo jest cudny i ciesze się, że poświęciłaś swój cenny czas na to, żeby go wykonać. Jest dokładnie taki jak go sobie wyobrażałam i twoje stocki są naprawdę super więc nie mam się o co gniewać ani nic. :) Na chwilę nie byłam przekonana do pomarańczowego koloru albo to wina mojego kontrastu komputera, ale 30 sekund później już byłam zakochana więc strasznie Ci dziękuję. Znowu piszę jakbym się dopiero nauczyła, ale nie mogę wyjść z zachwytu. ♥
    Życzę Ci skończenia drugiej książki jeśli piszesz, bo tak zrozumiałam, bo ja na razie utknęłam w martwym punkcie trzeciej i frustracja mnie chyba za niedługo zje, powodzenia na testach gimnazjalnych i rozwijaj się dalej bo z każdym postem jesteś lepsza. Pozdrawiam i jeszcze raz DZIĘKUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właściwie nie chciałam tej pomarańczowej kolumny, ale patrzę i patrzę, aż w końcu - hm, to ma sens! :D
      Tak, tak, piszę drugą książkę :D
      Tobie też powodzenia! :3
      Dziękuję bardzo za miłe słowa, za życzenie powodzenia (jest coś takiego? XD) i bardzo się cieszę, że jesteś zadowolona z szablonu! <3

      Usuń
    2. Tak jest coś takiego hahaha :) Wiedziałam, że na pewno mi się spodoba więc jeszcze raz dziękuję i życzę dużo weny tej pisarskiej jak i graficznej tak czy tak artystycznej :)

      Usuń
  3. i'll be there for you

    • blog: przyciaganie-gwiazd.blogspot.com
    • postacie - Poproszę Keirę Knightley, najlepiej, żeby były to kadry z filmu „The Edge of Love” lub „The Imitation Game”, po prostu, żeby wyglądała jak kobieta, żyjąca w latach 50. XX wieku. Nie może też zabraknąć Jona Hamma ^^
    • stocki - może Nowy Jork z lat 50’, rozgwieżdżone niebo, papierosy Marlboro, alkohol, mapa, kościół, auto z lat 50’, otwarte na oścież okno, czerwona szminka...
    • układ - Nie mogłam się zdecydować, więc rzucę kilkoma propozycjami:
    http://funkyimg.com/i/UBbn.png
    http://funkyimg.com/i/TACZ.png
    http://funkyimg.com/i/RKEz.png
    http://funkyimg.com/i/JXQE.png
    http://funkyimg.com/i/Ugoh.png
    http://funkyimg.com/i/DytE.png
    • kolorystyka - Więc tak, są trzy opcje. Pierwsza - granatowa z dodatkiem żółci, fioletu, ale takie przygaszone odcienie, żeby to nie buchnęło w oczy radością, bo tematyka opowiadania jest dość poważna. Druga - czernie, szarości z czerwonymi, nasyconymi akcentami. Trzecia - przeważa biel (np. tło bloga i postów), nagłówek czarno-biały, menu ciemne, trochę szarego. Wybierz, co ci odpowiada ^^
    • napis - Przyciąganie gwiazd (mogłabyś go wyróżnić, bo to tytuł i adres bloga, proszę?)
    Prawda wygląda tak, że nikt z nas nie jest niewinny. Wszyscy mamy grzechy do wyznania.
    • specjalne życzenia - może nieruchoma kolumna z menu, tekstem i innymi duperelami, ale nie jest mi to niezbędne, więc według uznania c:

    Z góry dziękuję, jeżeli przyjmiesz zamówienie *3*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne szablony. Najbardziej spodobał mi się drugi i trzeci <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej:) Przed chwilą znalazłyśmy Twojego bloga i bardzo spodobały nam się prace na nim zamieszczone. W związku z czym chciałybyśmy złożyć u Ciebie zamówienie. Jednak nie możemy doszukać się magicznego przycisku "zaobserwuj". Poradzisz coś? :D

    i'll be there for you
    blog- http://ann-beth-abernathy.blogspot.com/
    postacie- Megan Fox
    http://vignette1.wikia.nocookie.net/bookclub/images/3/3a/Megan-Fox-megan-fox-14692357-1500-2266.jpg/revision/latest?cb=20130712220947
    James Gaisford
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/07/f5/e5/07f5e56b8d31fbd11e982e043bfec066.jpg
    Sam Claflin
    http://1.fwcdn.pl/ph/69/83/626983/531384_1.1.jpg
    Amanda Seyfried
    http://cdn.sheknows.com/articles/2013/04/Amanda_seyfried.png
    stocki- W tle mogłyby być ruiny miasta i dmuchawce.
    układ- http://funkyimg.com/i/D4yc.png
    kolorystyka- Ogólne szablon mroczny, czarno-szaro-biały z elementami błękitu.
    napis- "Nie warto ŻYĆ, jeśli nie ma się dla kogo UMRZEĆ".
    specjalne życzenia- Format xml, gdyby można było prosić.
    Pozdrawiamy i życzymy dużo czasu do robienia szablonów,
    ~Ann & Beth

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed chwilą rozpracowałam obserwatorów! <3
      Wcześniej można to było zrobić jedynie przez panel Google, ale już nie ma takiej potrzeby. Także poniżej można ładnie kliknąć ,,zaobserwuj", wtedy rozważę zamówienie :)

      Usuń
    2. I swoją drogą każdy szablon jest w xmlu xDDD

      Usuń
    3. Zaobserwowane<3 Hahahaha ja mówiłam Beth, ale ona się uparła żeby tak napisać xd Najważniejsze to umieć śmiać się z samego siebie xd
      ~Ann

      Usuń
    4. Przezorny zawsze ubezpieczony! :D Tak to było? XD

      Usuń
  6. ;) o tak jest coraz lepiej, szkoda że w tym czasie muszę zajmować się pewnym ważnym projektem naukowym, całe szczęście że powoli zmierzam do końca ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie zamówienia są jakby w odrębnym stylu, co bardzo dobrze o tobie świadczy ;) jesteś utalentowana wszechstronnie. Jedna z najlepszych gier - projektowania poszerza zdolności logicznego myślenie więc to dobra zabawa i nauka ;) podobnie jak grafika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważnymi projektem naukowym? Ja to mądrze brzmi! :D
      Dziękuję bardzo za miłe słowa!
      O tak, Simsy rządzą! <3

      Usuń
    2. ;) chyba i ja będę musiała raz jeszcze je zainstalować jak tylko znajdę czas ;)

      Usuń
  8. Hej! c;
    Dziękuję za polecenie się, ale następnym razem zostawiaj reklamę w spamie, jeśli możesz. Będę bardzo wdzięczna. ^^
    Co do Twojego bloga to ja sobie tu paczam od początku i jestem zachwycona, tylko, że nigdy nie mam czasu, żeby skomentować. c:
    Szablony bardzo mi się podobają, ale chyba najbardziej zachwyciło mnie pierwsze zamówienie. c;
    Hm, zastanawiam się, czy nie zamówić, ale może raczej zaproponuje szablon z Emmą Watson i Davem Franco. c:
    Pozdrawiam i życzę weny w tworzeniu. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, zazwyczaj zapomnę i gdzieś mi to umknie :<
      Ooo, cichy obserwator, mówisz? :D
      Cieszę się, że ci się podoba :3
      Co do propozycji to jak najbardziej przemyślę :)
      Również pozdrawiam i również życzę weny, w Twoim przypadku pisarskiej ;*

      Usuń
    2. Hm... Jejku... Mam pytanko! :D
      Wykonałabyś szablon na zwiastunownię?

      Usuń
    3. Dlaczego by nie? :)
      Możesz jak najbardziej złożyć zamówienie! :D
      Z innej beczki, dodałam komentarz na one half of blue sky czy coś xD

      Usuń
    4. O cholera... Czekaj... Nie mogę sobie przypomnieć, o czym pisałaś? xd Bo nick rzeczywiście kojarzę! :D
      A na szablonownicy też jestem takim cichym obserwstorem, lubię podziwiać szablony. ^^
      Co do tego szablonu, nie będzie Ci przeszkadzało, że będą się na nim znajdowali bohaterowie z bajek Disneya? xd Bo wiem, że niektórzy nie lubią się bawić w takie coś. :c

      Usuń
    5. Pisałam takie fantasy, ale nie chciało mi się prowadzić bloga xd, więc teraz piszę tylko dla siebie xD
      Po prostu złóż, ale nie gwarantuję, że przyjmę :)

      Usuń
  9. No więc spróbuję:
    Na blogu widnieje od stycznia szablon z podobnymi postaciami, ale jak sama widzisz jest on w takich bardziej chłodnych kolorach, a przecież wiosna idzie i trzeba wszystko jakoś powoli ożywić. ^^
    • hasło: i'll be there for you
    • adres: dolina-zwiastunow.blogspot.com
    • postacie - Hm, pomyślałam o tych bohaterach z nowszych filmów, myślę, że będzie lepsza jakość obrazków. Obowiązkowo Julian i Roszpunka z Zaplątanych oraz Jack Mróz ze Strażników Marzeń. :D Nie wiem, czy znasz te bajki, w razie czego jakieś zdjęcia znajdę i podam, bo chwilowo nie wiem, co od takowych animowanych postaci będziesz wymagać. Co do reszty bohaterów, to może być to np. Merida Waleczna albo Elsa i Anna z Krainy Lodu. c; Albo np.reszta strażników. :)
    • stocki - jako, że to bardziej tak na wiosnę, to może jakieś kwiaty? c;
    • układ - co do układu nie mogłam znaleźć nigdzie takiego jaki bym chciała, ale myślę, że za bardzo nie wydziwiam; prosiłabym o układ otwarty, trójkolumnowy z kartami na górze. :)
    • kolorystyka - zielony! :D Ciepła, wiosenna zieleń! ♥
    • napis - po prostu: Dolina Zwiastunów.
    • specjalne życzenia - nie posiadam. :D
    Mam nadzieję, że to nie jest jakieś zamówienie z kosmosu. xd Jeśli chodzi o zdjęcia, to powiedz, co od takowych będziesz wymagać, a ja czegoś poszukam. ^^
    Pozdrawiam. c;

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj.
    Nie będę ukrywać, że mi zależy na szablonie. Dopiero zaczynam przygodę z pisaniem, ale wiem, że wygląd bloga też ma znaczenie. Dlatego proszę, zerknij na moje zamówienie.
    ☆ hasło; I'll be there for you
    ☆ adres bloga; za-gu-bio-na.blogspot.com
    Dam po parę zdjęć do każdej postaci, ponieważ nie potrafię się zdecydować, które najlepsze. Prosiłabym Cię o wybranie dla każdego bohatera po jednym zdjęciu.
    a) ona to główna bohaterka (Dakota Fanning), myślę, ze ona powinna być umieszczona po środku między płcią męską; https://41.media.tumblr.com/8f1de0cdbfcf0fb1f84ca0637e35da45/tumblr_nfttgt79ST1qdndm8o1_500.png
    https://40.media.tumblr.com/071f806b223c36d873f214836a60db47/tumblr_nkgh240sLd1qcpno5o1_500.jpg
    http://media.tumblr.com/344a1ba89cbad7fa65a33b142eb0a2e6/tumblr_mhufptDwuZ1qdndm8o1_500.png
    b) jego zaś umieść po jednym jej boku (Colton Haynes)
    https://41.media.tumblr.com/d63f8f5f8182e400e4c1efa52c15d5f6/tumblr_ncs3nrYDKz1s8zlxxo1_500.png
    https://41.media.tumblr.com/fdecb781cb5dfa33827fa7fcc8b01b66/tumblr_n3z432Kys91s8zlxxo1_500.png
    c) on niech będzie po jej drugim boku xd (Theo James)
    https://41.media.tumblr.com/d63f8f5f8182e400e4c1efa52c15d5f6/tumblr_ncs3nrYDKz1s8zlxxo1_500.png
    https://41.media.tumblr.com/fdecb781cb5dfa33827fa7fcc8b01b66/tumblr_n3z432Kys91s8zlxxo1_500.png
    Kolorystykę preferuję ciemną. Głównie czarną z jakimś kolorem. Wybranie go pozostawiam Tobie.
    Układ; nie jestem za bardzo obeznana, ale może być coś w tym stylu http://funkyimg.com/i/Ugoh.png (chodzi o układ, a np. te okienka do klikania zrób takie, jakie uważasz, ze będą pasowały).
    Prosiłabym o to, aby zdjęcia były dopasowane kolorystycznie oraz widniał napis ,,Zagubiona" (może być też napisany po angielsku).
    Wybacz, ale to moje pierwsze zamówienie i nie wiem do końca, czy je dobrze napisałam. Przepraszam, ze taki długi, ale chciałam umieścić najistotniejsze informacje.
    Pozdrawiam! ☆

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej, jak późno tu dotarłam. Ale ostatnio w ogóle nie mam czasu dla siebie, więc i żeby wejść na komputer było ciężko. Eh, matura nie radość. :D
    Od razu przechodzę do sedna, czyli do szablonu zrobionego dla mnie. Sama grafika bardzo mi się podoba, tu nie ma się do czego przyczepić. Średnio podoba mi się kolorystyka, znaczy to tło na posty, sam css niby też nie jest zły, ale nie będę ukrywać, że czegoś mi w tym szablonie brakuje. Podoba mi się, ale chyba spodziewałam się czegoś innego. Czy istnieje szansa, żebyś zrobiła szablon jeszcze raz? ;3 I nawet mogłabyś robić bez żadnych ograniczeń, byle tylko była Emma i Niall. Jeśli nie masz czasu, to okey, rozumiem, wezmę ten szablon, który jest, ale nie ukrywam, że bardzo ucieszyłabym się z poprawki. :)
    Szablon numer 28 jest cudowny! Wszystko ze sobą współgra, nagłówek, css, kolorystyka. Tego mi chyba brakuje w szablonie 27.
    Dwa ostatnie szablony też są bardzo ładne, takie bardziej proste i przejrzyste. Bardzo estetyczne. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, przyznam się, że obawiałam się Twojego komentarza, a jak tylko zobaczyłam nick Mosquito to zaczęłam obgryzać paznokcie :v
      W sumie to spodziewałam się, że na mnie nakrzyczysz, ale nie jest tak źle :D
      Co do tych kolorów - starałam się dopasować do nagłówka, a zażyczyłaś sobie beż i pudrowy róż (co okazało się dla mnie niewykonalne xD).
      Właściwie to tak ciężko mi z nim poszło, bo nie mogłam się odnaleźć w Twoich wymaganiach, czego nie spodziewałam się kompletnie, przyjmując zamówienie. Dlatego sądzę, że teraz, kiedy dajesz mi całkowicie wolną rękę, powinnam podołać zadaniu :D
      Poza tym sądzę, że nowy szablon będzie jak najbardziej fair, patrząc na ten w notce xD
      Jeśli nie masz nic przeciwko, to Twój szablon będzie podobny do 028, bo taki styl mi leży, a widzę, że Tobie się bardzo spodobał :).
      Cieszę się, że się dogadałyśmy? :D Prawda? XD
      Również pozdrawiam :3

      Usuń
    2. Ojej, bardzo się cieszę, że zrobisz tę poprawkę! Też myślę, że teraz, mając wolną rękę, szablob będzie robiło Ci się lepiej i wyjdzie prawdziwe cudo! Już się nie mogę doczekać! :)
      Tak, dogadałyśmy się i mnie też to bardzo cieszy. :D Ty masz naprawdę dobre serduszko. :D

      Usuń
    3. Ach, zapomniałam dodać, że jak najbardziej taki styl jak w 28 mi pasuje! Racja, bardzo mi się spodobał. :)

      Usuń
    4. Więc wszystko super świetnie :D
      Z racji tego, że zauważyłam, iż częściej sprawdzasz komentarze u mnie niżeli u siebie :p to tylko informuję, że dałam Ci na blogu linka do nagłówka i czekam na opinię :)
      Mam nadzieję, że się spodoba xDDDD

      Usuń
    5. O mamo, ten nagłówek jest cudowny!! ;o Genialny, piękny, idealny, no po prostu cudo! <3 Nie mogę doczekać się, jak zobaczę go w całym szablonie, bo teraz już jestem pewna, że to będzie coś genialnego! :)

      Usuń
    6. Cieszę się, że się podoba! <3
      Ja też mam taką nadzieję xDDD

      Usuń
  12. Pobieram szablon : 026 (zakochałam się w nim ♥)
    Blog: http://ada-dolina-zwiastunow.blogspot.com/
    Dziękuje i pozdrawiam.
    Ada.xox

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej. :3 Trafiłam do ciebie z katalogu grafików. Na pierwszy rzut oka bardzo podoba mnie się główny. Ten nagłówek jest cudny. :3 Widziałam poglądy niektórych szablonów i bardzo mnie się podobają. :D Zastanawiam się, czy tylko tutaj będziesz udostępniała tylko szablony czy też będą same prace i dodatki.
    Miłego, pozdrawiam!
    http://everlasting-wishess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałam, że byłam w przeglądzie :D
      Akurat przed chwilą go zmieniłam, więc mam nadzieję, że nowy spodoba ci się tak samo! <3
      Hmm.. Dobre pytanie :D Blogspotowe szablony tworzę od prawie dwóch lat i strasznie to lubię, a same ikonki czy teksturki nie wymagają tyle czasu, ale nie dają takich efektów jak grafika połączona z postami i kodami c: Dlatego też myślę, że nie :3
      Również pozdrawiam! <3

      Usuń
  14. Będziesz przyjmowała zamówienia w następnej notce? :D
    Bo właściwie jedno już wymyśliłam i tylko tak czekam aż będziesz przyjmować.xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmę tylko jedno, bo jeszcze jedno przejdzie mi z tego postu :D

      Usuń