środa, 25 marca 2015

[031-035] That lies across this new divide

 25 marca 2015, godzina 23:47
♫ Linkin Park - New Divide

 Zdążyłam! <3
Wyrobiłam się z notką zaledwie dwa dni po terminie, a nie trzy :D! Jej! Oglądałam właśnie po raz setny ,,Cat Woman" - film, który po prostu kocham! Z innej beczki, co sądzicie o nowym szablonie? Podoba się? ;3 Mam nadzieję! Aha, no i ze spraw organizacyjnych to ogarnęłam obserwatorów, o czym wspomniałam w edicie, no i planuję dodanie wszystkich szablonów na DeviantArta. Wcześniej jednak chcę je rozdziabać i spakować w paczki nie tylko xml, ale także wszystkie nagłówki i tła użyte w szablonie. No i ten, sonda i te sprawy.

Dziś oddam kolejne zamówienie dla Mosquito i spośród tych dwóch nowych zrobiłam na razie dla Nobobora. A zamówienie dla Siostry Abernathy pojawi się do końca tygodnia, nie wiem tylko czy w nowej notce czy w edicie. Aha, no i super ważna informacja. Dostrzegam pewne nieprawidłowości u pierwszych zamawiających i bardzo mi się to nie podoba. Prosiłabym, aby był ten button albo zakładka i żeby blogi nie były puste/zablokowane. Każde pobranie szablonu to dla mojego bloga forma reklamy, a jeśli robię go na zamówienie, to wyobraź sobie, że jesteś jedyną osobą, która może go docenić i polecić mój blog. Więc bardzo proszę, szanujcie moją pracę.

http://funkyimg.com/i/Vdfd.png 
Powiedzmy sobie wprost, że nie wykonam następnej poprawki, więc mam nadzieję, że jesteś zadowolona xDDDD Ja jak najbardziej :D
 
http://funkyimg.com/i/Vdff.png
 Download
Eh, nie jestem nim całkowicie oczarowana, nie tak go planowałam :/. No i tak w sumie wyglądał fajnie z turkusowymi akcentami. Co do stocków - nie umieściłam wszystkiego, bo było zbyt tłoczno. Miałam też problem z postaciami. Nie oczekuję, że będziesz nim zachwycona, ale mam nadzieję, że chociaż nie jest taki zły :/.
  
http://funkyimg.com/i/Vdfe.png
Download
Tradycyjnie już udostępniam Wam główny :). Mi tam Oliver służył, możecie zrobić z niego pożytek :D. Wszystkich zainteresowanych uprzedzam, że bardzo rozpisałam się w instrukcji HTML, zatem miłej lektury.
 
http://funkyimg.com/i/Vdfg.png
 Download
Szablon w sumie tak na szybko. Podobała mi się sama grafika, z cssem nie wygląda już tak super :c. Właściwie css tutaj to taki śmietnik różnych barw, tonacji. Ale za to taki sympatyczny topazik i cieplutka koloryzacja. Ktoś poszukiwał tego pana na nagłówek? :>

Dobra, kociaki, kończę. Jak z nowym postem to nie wiem, prawdopodobnie 29 marzec - i to będzie tylko jedno zamówienie. Aha, właśnie, możecie zamawiać, ale nie gwarantuję, że coś przyjmę. Jeśli pojawi się coś super to chętnie wykonam. Wiem, co zrobimy! Jeśli przyjmę nowe zamówienie to w niedzielę ukaże się nowa notka, jeśli nie to tylko edit :).

no siemka B|
Edit 29 marca 2015, godzina 21:52
Po dłuższym zastanowieniu, postanowiłam nie dodawać notki i zrobić jedynie edit, bo nie opłacało się dla jednego zamówienia. A tak poza tym... Wyrobiłam się <3.
http://funkyimg.com/i/Vsy2.png
Download
Myślę, że możecie być niezadowolone z kolorystyki, bo miało być mrocznie i błękitnie, ale to wyglądało, krótko mówiąc, chujowo. Dlatego też postanowiłam zaszaleć i dałam intensywny turkus, a całość szablonu rozjaśniłam. Aha, no i te dmuchawce są trochę niewidoczne, bo nałożyłam je bardziej jak tekstury niż stocki :). Graficznie nie jest nie najgorzej, ale mam obawy, czy sprostałam Waszym oczekiwaniom :).

Co do zamówień, to pojawiły się na razie tylko dwa (smutnażaba.png), więc składać, kociaki, składać. Co nie znaczy, że spośród tych złożonych nie wybiorę :). Dam Wam znać, które wykonam już niedługo :). Aha, no i obserwujcie ten piękny gadżet ,,Zamówienia" ^^.
Nowy post najprawdopodobniej 9 kwietnia :3. Wiecie święta, ,,Zbuntowana" w kinie i te sprawy.

52 komentarze:

  1. Świetne szablony ;) najbardziej oczarował mnie drugi i ostatni, ale wszystkie są cudne ;3
    No i chciałabym coś u ciebie zamówić. Więc tak...
    Hasło: Blackout
    Blog: raven-recenzje.blogspot.com
    Chciałabym, żeby szablon był minimalistyczny, prosty i czytelny. Kolorystyka jasna, a napis: Recenzje Raven. Na nagłówku mogłaby się znaleźć jakaś książka, ale nie musi ;) układ mniej więcej taki jak tu:
    http://funkyimg.com/i/Kb9f.png
    To chyba wszystko, mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och nie, szablon jest piękny! Grafika, css, kolory - wszystko mi się w nim podoba i z wielką radością będzie zdobił mojego bloga ^^ Może nie jest taki, jak sobie wyobrażałam, ale nie można powiedzieć, że mi się nie podoba, bo od początku się w nim zakochałam c: Jest tylko jeden drobny szczegół. Czy dałoby się zmienić napis? Ustawiłaś tam tekst z zamówienia dla Sióstr. Jednak jeżeli nie ma już takiej możliwości, przyjmę szablon z tym cytatem, bo jest naprawdę śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *z wielką radością wstawię go na bloga
      Wyszło tak, jakby szablon się cieszył xd

      Usuń
    2. O Boże, najmocniej przepraszam! Ale się zajebałem xD
      Tak, tak, zmienię to xD
      Właściwie to coś mi było podejrzane, bo robiąc grafikę byłam pewna, że to dla sióstr, a okazała się, że to Twoje xD Powiedz, że nie pomyliłam nic więcej xDDD
      No i cieszę się, że szablon się podoba :3

      Usuń
    3. Jako, że było łyso, wstawiłam jeszcze tytuł bloga :D
      Mam nadzieję, że się spodoba :3
      http://funkyimg.com/i/VdMN.png

      Usuń
    4. Nobobora, której nie chce się logować26 marca 2015 20:35

      Ooo, dziękuję :3 Już ustawiłam nagłówek i wszystko wygląda pięknie ^^

      Usuń
    5. Super, cieszę się bardzo :3
      No i wgl to propsy za to, że umiesz ustawić xDDDD

      Usuń
    6. Nobobora, której nadal nie chce się logować27 marca 2015 21:07

      Haha, szablony nawet robię, może nie jakieś super, ale jednak trochę ogarniam CSS i HTML xDDD

      Usuń
    7. Nie wiedziałam :D
      Po prostu byłam tak zdziwiona, bo często pobierający/zamawiający chcą od nowa plik xml, gdy im zmienię czcionkę xD

      Usuń
  3. Awwww, Rosemond! <333 Kocham Cię za ten szablon! :D Jest cudowny, rewelacyjny, idealny, piękni, jedyny w sowim rodzaju! Ci powiem, że czegoś takiego oczekiwałam i jestem w 100% zadowolona! Nagłówek, jak już wcześniej pisałam, bardzo ale to bardzo mi się spodobał, a teraz z cssem prezentuje się równie rewelacyjnie, nawet lepiej bo to cały szablon. Dziękuję Ci bardzo! Jestem mega szczęśliwa! Dziękuję, dziękuję, dziękuję! <3 Szablon ustawię dopiero jutro, bo dziś nie mam już czasu. :( Ale jutro to zrobię! :D
    Jeszcze tylko dodam, że mi ten drugi szablon na zamówienie się podoba. Też jest bardzo udany. :) A co do szablonu wolnego to jest rewelacyjny! Na moje cały prezentuje się świetnie, i nagłówek i css. Wszystko do siebie pasuje, jest naprawę śliczny! :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, jak to ja, zawsze o czymś zapomnę. :D Chciałam jeszcze napisać, że nowy szablon główny bardzo mi się podoba! Od samego początku mnie urzekł. Jest cudowny. Jak dla mnie najlepszy jak do tej pory. :) A poza tym bardzo lubię Amande. :D

      Usuń
    2. Cieszę się, że wszytko tak się podoba! <3 To naprawdę dużo dla nie znaczy <3
      No i nie żałuję, że zrobiłam szablon od nowa, bo z poprzedniego byłam całkowicie niezadowolona i zapewne ty również xD

      Dziękuję ślicznie <3
      Tak nieskromnie powiem, że mi też się podoba, bo choć grafika nie jest jakaś fenomenalna, to wszystko jest przejrzyste i dobrze się z nim czuję xDDD
      Też, lubię Amandę! :3

      Usuń
  4. Witaj, witaj ^^
    Muszę przyznać,że tamten szablon, który robiłaś dla dziewczyny... Mosquito ? Był śliczny, ale ta poprawka milion razy lepsza ! ; 3 Dobór zdjęć tych postaci jest taki... no wprost idealny ! wohohoh.. Tak ślicznie się komponują z tym wszystkim i do tego ta kolorystyka ;3 Jedynie tło coś mi... chociaż w sumie, nie. Czepiam się <3 Gratuluję takiego szablonu ^^.
    Szablon stary główny xd Już komentowałam, nie będę się zbytnio powtarzała... Po prostu jest idealny *U*
    Szablon na zamówienie.. Ta kolorystyka, ten css, napis, tło....... Wszystko po prostu boskie <3 Gratuluję ! <3
    I ostatni.. sam nagłówek jest prześliczny <3 Taki jesienny <3
    Tło kart, tytuł postu, tło postu, tylko ten jasny, który znajduje się tam i gdy jest komentarz... No nie wiem.. Samo tło,że tło, jak dla mnie naprawdę ani trochę nie pasuje i psuje całkowicie cały efekt.. Do tego jego kolory i te wzorki.. Nie.. Nie, nie, nie xD,
    Co do szablonu głównego.. szkoda,że tak szybko zmieniłaś :c
    Tamten jak dla mnie reprezentował się o wiele lepiej i bardziej jakoś pokazywał twoje możliwości.. Co do tego ^^
    Podoba mi się, jest ładny. Śliczny nagłówek i kolorystyka.. Tylko taki maławy.. Więc i małe napisy itd. Css jest też bardzo fajny, ale jakoś mnie nie powalił specjalnie..
    Ogółem u ciebie niekiedy nie podoba mi się dobór teł <.< ale to chyba tylko moje zdanie.
    Wszystko prace zasługują wielkich gratulacji ^^ Osobiście, zamówiłabym coś u ciebie.. Ale jeszcze się waham, nie wiem czy umiałabym opisać to co chciałabym aby na nim się znalazło : D No i myślę, że byś nie przyjęła <.< Ale może się jeszcze zdecyduję ^^ Pozdrawiam, tsa <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale wierz mi, że pierwsza wersja dla Mosquito nie była dobra, naprawdę xD
      Co do ostatniego szablonu - postanowiłam spróbować czegoś nowego i chciałam żeby było tak trochę geometrycznie w cssie :D
      Ale cieszę się, że reszta szablonów ci się podoba :3
      Co do nowego, to wiem, że grafika nie jest na jakimś super poziomie, ale dobrze mi z tym szablonem xDDD Nie pomyśl, że próbuję się bronić, ale jakoś mi odpowiada to, że nie jest jakiś wymyślny, tylko taki... przejrzysty :D
      W sumie to smutne, że robię główny pod siebie, a nie pod czytelników xDDDD.
      Haha, tak, z tłami mam trochę problem, przyznaję bez bicia xDD Nie raz linkuję po 10 teł, bo każde kolejne mi nie pasuje i na końcu wybieram zapewne najgorszą z możliwych opcji xD
      Złóż! Pożyjemy, zobaczymy, może przyjmę! :D
      Na zakończenie dziękuję ślicznie za wszystkie miłe słowa i rady! <3
      Również pozdrawiam <3

      Usuń
  5. A jednak. Witam ponownie. Udało mi się zdecydować nawet tego samego dnia. : D
    No to… przechodzę do zamówienia <.< :

    1. Adres bloga – tda-peddie.blogspot.com
    2. Postacie - Głównymi bohaterami mojego bloga są Jade Ramsey ; Burkely Duffield . Ich zdjęcia z serialu mogą być nawet lepsze ;3 Oczywiście jeśli owe postacie by ci nie pasowały, to chyba zależy mi na tym, żeby był jakiś blond włosy, nie za stary ! chłopak, no i przystojny, i rudowłosa/ciemnowłosa, młoda, ładna dziewczyna ^^ Jeśli to nie problem i zmieściliby się.. To na drugim planie mogliby się pojawić : Douglas Booth i Klariza Clayton ;3 Albo chociaż sam Douglas. Jeśli jednak za wiele postaci, to nie trzeba ^^ Osobiście wolałabym żebyś to ty wybrała zdjęcia, które pasowałyby do szablonu i miałyby dobrą jakość itd. Itd. Jeśli to nie byłby problem : D
    3. Stocki – Może jakieś miasto, obrączki.. czy jest możliwość… żeby pojawił się jakiś pluszak/zabawka ? W sumie, to może też.. jakiś album/książka.. No i w zasadzie nie mam żadnych więcej pomysłów. Oczywiście wymienione przeze mnie rzeczy mogą się pojawić, a nie muszą albo nie wszystkie ;3
    Eghem… Może ewentualnie jeszcze jakieś papierosy/alkohol.. ? ^^
    4. Układ i styl – Hm.. Nie mam jakiegoś specjalnego pomysłu.. Chciałabym żeby po prostu były jakieś ładne efekty i wszystko do siebie pasowało ^^. Bardzo podoba mi się układ i menu itd. z szablonu poprzedniego głównego.. ale zdaję sobie sprawę, że raczej do nagłówka z taką ilością postaci, raczej nie byłoby to możliwe <.< Jak dla mnie mógłby być taki układ jak masz na obecnym szablonie głównym, tylko może.. jeśli strony mogłyby być na lewym boku jak w tym z Oliverem ? Ja wiem, że pewnie nie przyjmiesz, bo tak wszystko komplikuję… No i jakaś śliczna czcionka ^^.
    5. Kolorystyka - Chciałabym jakieś takie bardziej.. żywe, wyraziste kolory ^^ W sumie to podobają mi się m.in. takie jak na twoim aktualnym szablonie głównym, poprzednim albo z poprawionego zamówienia… itd. itd.
    Po prostu nie chciałabym żeby pojawiły się jakieś takie przygnębiające kolory… Żadne czarno –białe, beżowe, czy jakieś jasne, takie mdłe kolory. Ble xD
    6. Napis - Jest taka chwila, w której, zdani sami na siebie, ludzie przestają żyć, a starają się zaledwie przeżyć.
    7. Specjalne życzenia - Jeśli te moje podane wyżej wymagania nie są specjalnymi życzeniami, to ja nie jestem człowiekiem XD.
    Wiem, że całkowicie skomplikowałam to wszystko, choć nie miało tak wyjść. Jeśli przyjęłabyś i cokolwiek by ci nie pasowało, zdaję się całkowicie na ciebie. Chciałabym jedynie zachować napis, żeby nie pojawiły się te kolory, które wymieniłam, no i żeby pojawiły się chociaż mniej więcej takie postacie. Jestem skłonna do wszelkich twoich propozycji ;3
    A ! No i hasło ; d „Blackout” ^^
    To… Mam nadzieję, że się nie przerazisz jak to zobaczysz, że nie złamałam regulaminu składając to zamówienie i… mam wielką nadzieję, że przyjmiesz. To… Dobranoc ^^


    OdpowiedzUsuń
  6. Czy tylko ja mam tak, że zawsze coś z komentarza mi się usunie ? <.< Dlatego piszę po raz trzeci. Jeśli byś przyjęła to możesz szukac Jade pod Patricia Williamson, a Burkely'ego pod Eddie Miller ;3
    * Jasne kolory, jasne odcienie, jakieś mdłe kolory ogółem....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nic ci się nie usunie, bo ogarnęłam selektory na OPOWIEDZ i USUŃ <3333
      Ba, nawet zmieniają kolory po najechaniu xDDD

      Usuń
  7. świetny blog! <3
    http://art-of-killing.blogspot.com/ zapraszam na moje nowe ff z Justinem Bieberem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, lubię tu zaglądać. :) Ja wolę raczej proste szablony, dla mnie te nagłówki są za bardzo przekombinowane, ale ostatni szablon spodobał mi się najbardziej - ze względu na kolorystykę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szablon z Oliverem - cudo,cudo, cudo, cudooooo!
    Widzę, że jesteś bardzo uzdolniona i nie mogę się napatrzeć na Twoje prace! Może uda nam się kiedyś wspólnie coś zrobić :D

    Pozdrawiam ♥ [ diaphanerose.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za miłe słowa! <3
      Baaaardzo chętnie bym coś z Tobą wykonała :3

      Usuń
  10. Szablon z Robertem wymiata! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję - to świadczy że Twoje uczucia są prawdziwe, mało kto potrafi cieszyć się szczęściem bliskich, większość moich niby przyjaciółek z roku zazdrości mi i pewnie czeka aż mi się noga powinie - to paskudne, ale takie jest życie.
    Ja bardziej bałabym się broni biologicznej czy chemicznej.
    Mi też ten bardziej - lubię takie właśnie artystyczne pracę z wieloma motywami i wątkami, tą pracę z wielu względów kocham.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, też mam takie "przyjaciółki" xD
      Nie, tego się raczej nie boję - bardziej przerażają mnie czołgi i te sprawy.
      Ja też ją kocham! :3

      Usuń
  12. Szablon jest cudny *.* Piękny, oszałamiający... dzięki Ci, dzięki, dzięki, dzięki... Boże, uwielbiam cię...
    ~Beth
    ann-beth-abernathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. hej ! Wpadłam złożyć zamówienie :))
    1. Adres bloga - czyli gdzie zamawiasz.
    2. Postacie -
    http://images.wikia.com/teenwolf/images/c/c1/Crystal-reed-600w.jpeg
    https://31.media.tumblr.com/e8872915467c7321551d1a58d6d07e39/tumblr_inline_mz8awxMcMs1rmhatq.jpg
    3. Stocki - Tu chciałabym, aby znajdowały się
    - latarnia, http://data1.whicdn.com/images/85691115/large.jpg
    - kwiaty, http://img23.otofotki.pl/obrazki/tv930_25.jpg AHA, i w miarę możliwości możesz dodać jeszcze coś od siebie, co myślisz, ze mogłoby pasować
    - http://www.inspirki.pl/photos/120202/large/4f2aa8529b7b0.jpg
    4. Układ i styl - baaaardzo spodobał mi się ten szablon, chciałabym, aby moje zamówienie wyglądało podobnie http://funkyimg.com/i/Ngrb.png :) Niektóre stocki tego szablonu możesz dodać do mojego zamówienia.
    5. Kolorystyka - taka jak w szablonie, którego link podałam w punkcie wyżej :)
    6. Napis - Fallen Angel (to napisane jakoś ozdobnie)
    7. Specjalne życzenia - Marzę o tym, aby na szablonie znajdowało się menu w kółeczkach :) chyba to na tyle, w razie pytań pisz do mnie na maila: cocaine.xx@onet.pl
    BLACKOUT
    Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. http://nawetsekundamaznaczenie.blogspot.com/
    2. Jeśli chodzi o obrazek to zależy mi , żeby to dotyczył on pamiętnika. To zostawię Tobie już. :)
    3. -
    4. Układ i styl - podoba mi się układ nagłówka i menu, które znajduje się tuż obok niego oraz możliwość napisania czegoś o blogu w tym szablonie (http://funkyimg.com/i/KCvA.png), jednak czy to takiego układu i stylu byłoby możliwe, żeby cytat pojawił się z boku, tak jak w tym szablonie : http://funkyimg.com/i/Ngr8.png ?
    5. Kolorystyka - jasny
    6. Nawet sekunda ma znaczenie. (wyróżnienie: sekunda)
    7. Specjalne życzenia - Czy obserwatorzy mogą z któreś strony "wyjeżdżać"
    Hasło: Blackout

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. obroncy-julie.blogspot.com
    2. http://4.bp.blogspot.com/-deCl-o2QED8/VRz5-Oa0w_I/AAAAAAAAEe0/tjqQrSovVw4/s1600/Lydia.jpg *prosiłabym, żeby postać była widoczna tak do połowy ud*
    3. Miasta, okna, kwiaty, coś co będzie pasowało :'))
    4. Coś podobnego do tego: http://funkyimg.com/i/HdNY.png *jeżeli ten to prosiłabym, żeby post miał większą szerokość* lub coś takiego: http://funkyimg.com/i/SkLn.png ja bardziej preferuję ten drugi ale chciałabym żeby to nie sprawiło Ci problemu :)
    5. Prosiłabym o kolorystykę beżową, ecru, ogólnie jasną
    6. Just open your eyes
    And see that life is beautiful.
    7. Brak.
    Hasło: Blackout
    Pozdrawiam i wesołych świąt życzę! :'))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny ten kolejny szablon ^^ Zwlaszcza spodobał mi się nagłówek :D No i kolorystyka taka jxjdnd *u*. Mam nadzieję,że jak najszybciej dasz nam znać jakie szablony wykonasz,bo warto wiedzieć na czym się stoi, no nie ? Świetny pomysł z tym gadżetem ^^ Pozdrawiam serdecznie i czekam (przez ten tydzień wskaźnik z odwiedzinami zapewne ci się rozpierd**** o. )

    OdpowiedzUsuń
  20. [p] liczę na odpowiedź :) Mam propozycję, zrobiłabyś szablon z postaciami z filmu Powrót do przyszłości (oczywiście, żeby np. był tam M.J.Fox, Ch.Lloyd oraz wehikuł czasu) + napis Back to the Future ;) prosze o odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiego rodzaju napis: http://tapety.joe.pl/tapeta/filmy/other/powrot-do-przyszlosci.jpg

      A postacie + wehikuł: https://experymentt.files.wordpress.com/2011/10/powrot-do-przyszlosci.jpg

      Albo np. szablon z samym wehikułem (DeLorean) : http://technabob.com/blog/wp-content/uploads/2014/12/back-to-the-future-delorean-dmc-12-time-machine-conversion-by-bobs-prop-shop-3-620x465.jpg

      Usuń
  21. jak nie będa pasowały, to poszukam jak coś ;]

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. blessed with a curse
    Pobrałąm szablon numer 26 na bloga www.milczaca-dusza.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Rosemond, czemu nie dodajesz nowej notki? Czy coś się stało?
    Mam nadzieje, że obsypiesz nas szablonami ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Gdzie jesteś? Nie opuszczaj tego bloga :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Nieobecność Rosemond prawdopodobnie jest spowodowana szkołą. Cierpliwie czekamy.
    Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością znalazłaby chwilę czasu, aby zalogować się na bloga i dodać krótką informację, bo są osoby w tym ja, które się martwią jej długą nieobecnością.
      Błagam! Nie zasłaniajcie się szkołą, bo każdy (prawie każdy) ma np. FB i jakoś ma czas codziennie wchodzić, a na bloga już nie?

      Usuń
  30. Hasło: blessed with a curse
    Pobieram szablon 020. na http://midnightwraith.blogspot.com/ oraz szablon 026. na http://shades-of-madness.blogspot.com/. Dziękuję serdecznie i pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Hasło: blessed with a curse
    Pobieram szablon 013 na http://powiedz-to-szeptem.blogspot.com/
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hasło: blessed with a curse szablon 023 na except-her.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń