niedziela, 28 sierpnia 2016

[036-039] I'm hoping that you'll keep your heart open

28 sierpnia 2016 roku, godzina 15:30
The Neighbourhood - Prey

Jakby się nad tym zastanowić, to nie było mnie na blogu dokładnie siedemnaście miesięcy. I trzy dni. Teoretycznie należą się Wam wyjaśnienia. Sorry, nie otrzymacie ich. Nie no, just kidding. A więc uwaga, jebnę przemową! Ekhem! Blogowanie w pewnym momencie stało się dodatkowym obowiązkiem, którego nie potrzebowałam. Serio. Grafika to hobby. Więc postanowiłam sobie zrobić przerwę. Im dłuższa stawała się przerwa, tym trudniej było wrócić. I wreszcie wydawało się to niemożliwe. Aż do wczoraj. Szukałam czegoś (lenny face, hehe) w internecie i kliknęłam na pierwszego lepszego bloga. Wow, mój szablon. Szukam dalej. Znowu. I nagle coś we mnie pękło. Pomyślałam ,,ej, może jednak nie jestem taka chujowa?" i ,,w sumie to całe grafikowanie było fajne". Cały wczorajszy dzień, minioną noc, dzisiejszy ranek i popołudnie robiłam dla Was szablony. Bo trochę chujowo wrócić po prawie półtorarocznej przerwie z pustymi rękami. Przeraża mnie jedynie przepaść między moimi pracami a moich koleżanek. Nie siedziałyście z dupami bezczynnie.

Co do spraw organizacyjnych, wszystkim zajmę się... kiedyś tam. Zakładki, galeria, Wasze blogi etc. Muszę przede wszystkim poinformować Was, że żyję. Czaicie, że zajrzałam w zakładkę ,,autorka" i przeczytałam, iż planuję iść na mat-fiz? Ludzie, jestem już na drugim roku. Pomijając już ,,ulubioną muzykę", której nie słuchałam od roku. Także ten. Wszystko tutaj trzeba odkurzyć. Łącznie z głównym. Ale na razie mi się nie chce. No i ciekawostka: wyjebano mnie ze wszystkich katalogów, do których należałam. Miłe przywitanie. Enjoy szablonami, guys.
   
http://funkyimg.com/i/2fZpj.png 
Dzisiaj poszłam spać o trzeciej w nocy. A zasnęłam o wpół do piątej, bo myślałam o tym szablonie. Wyobrażałam to siebie zupełnie inaczej. W innych kolorach, rozmiarach, z innymi postaciami. Wyszło jak wyszło. Czyli chujowo. Ale jakże oryginalnie!
   
http://funkyimg.com/i/2fZpk.png
Pierwszy szablon stworzony po półtora roku uciekania przed Photoshopem. Wiecie co? Podoba mi się. Podoba mi się bardzo. Bardzo, bardzo, bardzo. Muszę częściej znikać na kilkanaście miesięcy.
   
http://funkyimg.com/i/2fZpm.jpg
Nie sądziłam, że można skończyć z pracą tak całkowicie odmienną od pierwotnej wizji. Miałam tak genialny pomysł, ale zniknął gdzieś po drodze, a w momencie powstawania szablonu wszystko wyglądało potwornie i zamierzałam to jebnąć w pizdu. Nie zrobiłam tego. Powstał taki zwyczajny szablon. Co sądzicie?
    
http://funkyimg.com/i/2fZpn.png 
Kończymy minimalistycznie. Wymyśliłam go dawno temu i zamierzałam wykonać na potrzeby mojego bloga pisarskiego. Ale przez ostatni rok nawet go nie zaczęłam. Wczoraj postanowiłam, że trzeba wreszcie dokończyć wszystkie sprawy. W tym ten szablon. Nie ustawiłam go na tamtym blogu, daję go wam.
  
Ech, dziwny dzień. Dziwnie się tutaj pisze. Wiecie, co jest najzabawniejsze? Ja nie zniknęłam z blogsfery. Byłam przez całą tą rosemondową nieobecność. Lecz gdzie indziej.

Zamówienia można składać. Ale liczcie się z tym, że mogę ponownie wyparować na siedemnaście miesięcy.

Elo.

23 komentarze:

  1. Jestem tu pierwszy raz i wiesz co? WOW!
    Te szablony są wspaniałe <33 Gdybym miała na co, pobrałabym je wszystkie c:
    Szablon nr 36 ma ciekawy nagłówek. Przez chwilę myślałam, że strony są jego częścią. W 37 uwielbiam nagłówek <3 Takie jesienno-zimowe klimaty. ^^ Kolejny szablon również jesienny, jednak to już nie moje kolory. Mimo to, podoba mi się. No i ostatnie cudeńko ♥ troszkę minimalistyczny i bardzo ciekawy. W skrócie: wszystkie są mega!
    Mam nadzieję, że nie wyparujesz na żadne dłuższe terminy i wkrótce znowu zobaczymy Twoje prace. c:
    Pozdrawiam, Rosalie

    PS. Zapraszam do zgłoszenia swojego bloga na nowym spisie graficznym: Graficzne Królestwo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widać linku, więc proszę: http://graficzne-krolestwo.blogspot.com/

      Usuń
    2. Dziękuję ślicznie, bardzo miło to słyszeć.
      Właściwie to się nad tym nie zastanawiałam, ale gdy teraz patrzę, to w sumie każdy szablon z tego postu jest zabawnym zbiegiem okolicznosci w kolorystyce jesienno-zimowej.
      Co do katalogu, już się zapisałam i oczekuję na wpisanie.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  2. Twój blog został dodany do spisu. c:

    Rosalie, Graficzne Królestwo

    OdpowiedzUsuń
  3. Szablony są śliczne <: Zaczynając od pierwszego, a kończąc na ostatnim <: Używasz też takich fajnych koloryzacji! JA ostatnio mam problem z doborem odpowiedniej kolorystyki, a u Ciebie te wszystkie barwy są takie intensywne i wszystko dokładnie pokrywają! Robisz sama koloryzacje, czy może skądś pobrane?
    Naprawdę rzadko widuję tak dobre szablony ^^
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie:
    grafikacentaura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie <3 Właśnie koloryzacje to problem, który pochłania większość czasu włożonego w tworzenie szablonu. I odpowiadając na pytanie, nie, nie robię ich sama. Korzystam z gotowych, pobranych z różnych blogów graficznych, a sama je jedynie dopieszczam.

      Usuń
  4. 1. Adres bloga - ginewra-and-draco.blogspot.com
    2. Postacie - Bonnie Wright i Tom Felton
    3. Stocki - stary drewniany dom, jakaś polna droga, lampiony.
    4. Układ i styl - http://funkyimg.com/i/TACS.png
    5. Kolorystyka: granatowo-biała
    6. Napis - Moje serce i słowa w Twoich ustach.
    7. Specjalne życzenia - Jeśli to nie problem to bardzo bym chciała aby na nagłówku znajdowały się czerwone plamy jakby krwi.
    Hasło: Blackout

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachowam się tak jak ty!

    "Jabłka i śniegi" - w planach jest cała saga, ale póki co publikowana jest pierwsza część o tytule "Między niedobraniem a porozumieniem". Trailery też dotyczą jedynie pierwszej części.

    Czas powieści, to początek XX wieku.
    Nastoletnia Cyntia Montenegro, wywodząca się z sytuowanej rodziny, popełnia niewybaczalny błąd, oddaje swoje serce synowi ogrodnika, chłopcu, którego lata wcześniej uczyła czytać.
    Niewinna przyjaźń zapoczątkowana w sadzie wśród jabłek, przeradza się w romans, a jego skutki stają się nieodwracalne. William zostaje postrzelony i przepędzony, a zdesperowana i zakochana kobieta pragnie go odszukać. W ten oto sposób trafia do kamienicy Hektora Rodrigeza, starszego od niej o kilkanaście lat przedsiębiorcy i muzyka.
    To przypadkowe spotkanie późną jesienią niesie z sobą wiele konsekwencji. Hektor wyjawia kobiecie, że jest Hiszpanem i nigdy nie widział śniegu. Młoda dziewczyna postanawia więc pokazać mu śniegi i w ten sposób zdobyć jego serce, by jej dziecko nie przyszło na świat bękartem.
    Jak wiele człowiek jest w stanie poświęcić dla dobra rodziny?
    Obsesyjne miłości, zbrodnie, tajemnice przeszłości...
    Błędy, porażki i chwile radości...
    A pośród tego wszystkiego uczucie tak silne, że nic nie jest w stanie go zabić.

    Trailery:
    https://youtu.be/TXEs6zFa9eQ (ogólny)
    https://youtu.be/1oxe4sQaqcY (Cyntia i Hektor)

    http://j-i-s.blogspot.com/

    ZAPRASZAM DO CZYTANIA!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejka, jak się stęskniłam za Twoimi pracami! Zrobiłaś kiedyś dla mnie szablon i byłam nim bardzo zachwycona, dlatego gdy tak długo nic nie dodawałaś było mi wręcz smutno! Teraz znowu mogę podziwiać Twoje piękne prace! ;3 Masz wielki talent, naprawdę! :) Zamówienia nie składam, ale chętnie zaproponuję Ci zrobienie szablonu z Lindsay Hansen. :) Uwielbiam tę modelkę, a na blogspocie nie ma z nią zbyt dużo szablonów. I może coś z Gigi Hadid? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łooo, dzięki bardzo! no i cieszę się, że szablon służył! Co do propozycji, na pewno skorzystam. Lindsay kocham bardzo, bardzo mocno. Mam nawet kilka szablonów z nią w galerii :')

      Usuń
    2. Oj służył, służył! A że w galerii już Lindsay jest, to wiem! Często przeglądam Twoje prace. :D Teraz po prostu mam ochotę spojrzeć na coś nowego i świeżego, haha :D

      Usuń
  7. Mimo tak długiej przerwy szablony są cudne ♥ Drugi i trzeci - najlepsze!
    Życzę dużo weny i ściskam mocno!

    Alessa

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Świetnie. Nie byłam pewna, czy przyjmujesz je nadal (ech, no wiesz). Potem zapewne złożę.

      Usuń
    2. Przepraszam za zamieszanie. Po prostu w ostatniej chwili zmieniłam koncepcję. Zaraz wszystko sobie ułożę i dodam dobre zamówienie.

      Usuń
  9. 1. lojalnosc-smierciozercy.blogspot.com
    2. https://pbs.twimg.com/media/Civw4jMWEAQAoiK.jpg:large (Proponowane ucięcie trochę góry i dołu, ale tylko trochę).
    3. Brak, preferuję minimalizm.
    4. Obojętne, byle było czytelnie i schludnie.
    5. Byle nie gryzło się z grafiką. Raczej te ciemniejsze kolory z artu.
    6. Bez tytułu bloga, gdyż może on ulec zmianie. Tylko:
    "Karmisz szaleństwo, a ono żywi się Tobą" (ech, te nieprawidłowe cudzysłowy).
    7. Brak. Raczej minimalistycznie, żadnych kombinacji.
    Blackout

    Miłego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pobieram szablon 039. z tej notki, na bloga myprivateouterspace.blogspot.com ☺
    blessed with a curse

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej, jakie ładne szablony! I takie super koloryzacje... Przede wszystkim podoba mi się pierwszy, uwielbiam pastelowe kolory i takie żółte niebieskości, nie wiem, czy wiesz, o co mi chodzi. No i kwadraciki! Mam chyba jakiegoś świra, ale kocham kwadraty...
    Drugi szablon podoba mi się kolorystycznie, ale w ogóle nie przemawia do mnie masa wtopionych twarzy i zegarów. Jakoś tak trochę kiczem zalatuje.
    Trzeci też jest nieco przesycony, ale lepiej się broni. Kolorystyka znów fajna, masz do tego świetne wyczucie.
    Ostatni szablon jest równie udany jak pierwszy, mimo że pierwszy bardziej mi odpowiada barwowo, to ostatni nawet bardziej mi się podoba, jeśli chodzi o wyważenie i wysmakowanie. No i czcionka taka piękna. <3
    Pozdrawiam ciepło i czekam na nowości. :)

    OdpowiedzUsuń